string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(38) "https://schrijf.be/nl/blog/texttoolbox" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(41) "Zit uw tekst met haken en ogen in elkaar?" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(38) "https://schrijf.be/nl/blog/texttoolbox" ["image"]=> string(44) "https://schrijf.be/images/blog/stijlgids.jpg" ["description"]=> string(120) "Gedaan met teksten die piepen en kraken. Met een stijlgids als gereedschapskoffer bouwt u een architectonisch pronkstuk." ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Stijlgids tegen rammelende teksten
Ik ben zo iemand die – binnen een bedrijfscontext – van richtlijnen houdt. Ze bieden houvast en creëren uniformiteit. Ik laat me dus met plezier gidsen door een stijlgids.
Waar zijn die woordjes?
Hier … in de TextToolbox!
Het goede nieuws: vandaag lijkt er eindelijk een kentering te komen. Toch bij mijn slimme klanten. Communicatieverantwoordelijken van kleine en grote bedrijven maken me helemaal blij wanneer ze vragen: "Maak jij een schrijfgids voor onze organisatie?" Ja, u leest het goed. Een schrijfgids … waarin het woord dus de hoofdrol speelt.
Dat is altijd zo leuk, dat we die gids nu als product aanbieden: Ontdek dan wat TextToolbox deed voor An Van Sande, corporate marketeer bij DELA.