fbpx

Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Hoe nieuwe content delen met effect?

Maak werk van een succesvolle strategie op lange termijn en vermijd one shots. Met deze tips bent u alvast een heel eind op de goede weg:

  • Deel uw nieuwe content meermaals.
  • Evalueer en stuur bij.
  • Doseer uw posts en vermijd spam.

nieuwe content delenNieuwe content delen op sociale media is net als bowlen. Een aanloop en hop: uw eerste socialemediapost is weg …
Scoort u nul retweets? Zero likes? Onthoud dan: nieuwe content delen lijkt net op bowling. Druip niet af als uw eerste bal de goot kiest. U krijgt nóg kansen om kegels neer te maaien!
Drie tips voor strike-succes:

1. Benut élke bal

Nieuwe content delen = meermaals gooien

Volgens marketingsoftwaregigant Moz krijgt een tweet 18 minutes of fame. Daarna verdwijnt hij in de leegte. Maak dus niet de fout om nieuwe content te delen, en meteen op te geven als uw eerste tweet een misser is. Om succesvol nieuwe content te delen: werp meerdere ballen, de volgende dag of meteen enkele uren later. Vroeg of laat gooit u een strike.

2. Schat uw worp in. Pas uw techniek aan

Nieuwe content delen = focussen en bijsturen

Bowlen is geen kinderspel. Net zo min als nieuwe content delen. Kampioenenadvies: fileer uw werptechniek, denk aan oude triomfen, en stuur uw strategie bij.

Of vertaald naar content sharing: hergebruik succesformules om nieuwe content te delen. Experimenteer met alternatieve formuleringen en hashtags, tekstlengtes en tijdstippen, …

Content delen? Beantwoord missers met strikes!

3. Hou het sportief!

Nieuwe content delen ≠ spammen

Nieuwe content delen? Doe zoals op de bowlingbaan, en profileer u niet als succesbeluste etter. Want werken uw vele tweets anderen op de zenuwen? Dan verliest u volgers!

Stel u dus sportief op. Verwar bowlen niet met bombarderen. En deel uw nieuwe content met de juiste frequentie: tweet meermaals vlak na publicatie, een keertje een week later, opnieuw een maand later, …

Opgelet: toom uw bowlhonger in op Facebook en LinkedIn. Updates blijven daar langer hangen. En nu: rrrollen maar!


Tevreden klanten aan het woord

Luminus gaat voor teksten die bruisen van de energie
Samenwerking als een geoliede machine
De perfecte omschrijving
Verkoopbrief was schot in de roos
Professionaliteit waaraan je een punt kunt zuigen
Wil je echt goede teksten?  Dan moet je hier zijn.
English, in other words
Hun mailing loste onze hoge verwachtingen in
Goed voor planning en humeur
Schrijf.be schreef de eerste pagina van ons nieuwe verhaal
Geen discountfirma − gelukkig maar
Scherp, snel, en sympathieker dan Statler en Waldorf
Er waait een nieuwe wind door onze magazines
De betrouwbare partner die we zochten
Hun werkwijze is absoluut top
Eén blik op jullie website en ik was overtuigd
Drukkersjargon professioneel vervlaamst
Menselijk, constructief en no-nonsense
Klassieke bank gaat voor sprankelende aanpak
Het resultaat overtrof mijn verwachtingen

Wat klanten zeggen

Alvast bedankt voor het uitmuntende werk!

Nathan Van Haver
Hannecard