string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(46) "https://schrijf.be/nl/blog/seo-copywriting-not" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(46) "https://schrijf.be/nl/blog/seo-copywriting-not" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
SEO-copywriting. Not.
Oké, er wórdt op het net wat afgeluld over SEO-copywriting door would-be-copywriters die ons vak te schande maken.
SEO-cowboys
Het zij zo. Maar soms word ik écht kwaad. Op cowboys als deze. Die met een machinevertaling het belang onderstrepen van 'teksten die doen doen'. Met maar één doel voor ogen: rommelpagina's creëren met de juiste trefwoorden voor Google.
Ach ja, SEO-beunhazen is in Google-land een kort leven beschoren. Alleen brengen ze, voor het zo ver is, ook anderen op onzalige ideeën ... En kunnen vaklui, zoals wij, de scherven proberen te lijmen. Wij moeten ondertussen de neiging bedwingen om eigenhandig, zoals in de Far West, het recht bungelend te laten zegevieren.
Rustig, Wim, rustig
Ahaah: daar is de verpleegster met mijn kalmeerpilletje! Dra gaat het weer beter. Maar bescheurt u zich intussen mee? En check vooral ook de verwijstitels in de kolommen rechts. Lachen! Maar dan groen.