string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(49) "https://schrijf.be/nl/blog/que-verkrachtingsfruit" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(49) "https://schrijf.be/nl/blog/que-verkrachtingsfruit" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Qué? Verkrachtingsfruit?!
Relevant blijven. Creatief en innovatief. Ziedaar de uitdaging voor de traditionele media in het digitale tijdperk. Mankato Free Press, een lokale krant uit het Amerikaanse Minnesota, deed een verwoede poging.
Hoe? Door een headline in een fris visueel jasje te stoppen. De letter ‘g’ vervingen ze door een schijfje pompelmoes. Maar de lezer? Die legde de link niet. En de boodschap kreeg meteen een ranzig kantje.
Content is king
En de krant? Die ging af als een gieter. Want de flater verspreidde zich algauw als een lopend vuurtje. Vorm kiezen boven inhoud, laat dat nu altijd een ongelukkige keuze zijn. Want content is king, zegt een oud adagium. Hoe u knallende content krijgt? Door Schrijf.be in te schakelen natuurlijk.