Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

		string(2) "be"
	
		array(7) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(49) "https://schrijf.be/nl/blog/que-verkrachtingsfruit"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
  ["locale"]=>
  string(5) "nl-BE"
}
	
		array(6) {
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["type"]=>
  string(7) "website"
  ["url"]=>
  string(49) "https://schrijf.be/nl/blog/que-verkrachtingsfruit"
  ["image"]=>
  string(23) "images/logo-schrijf.png"
  ["description"]=>
  string(0) ""
  ["site_name"]=>
  string(10) "Schrijf.be"
}
	

Qué? Verkrachtingsfruit?!

Rapefruit

Relevant blijven. Creatief en innovatief. Ziedaar de uitdaging voor de traditionele media in het digitale tijdperk. Mankato Free Press, een lokale krant uit het Amerikaanse Minnesota, deed een verwoede poging.

Hoe? Door een headline in een fris visueel jasje te stoppen. De letter ‘g’ vervingen ze door een schijfje pompelmoes. Maar de lezer? Die legde de link niet. En de boodschap kreeg meteen een ranzig kantje.

Content is king

En de krant? Die ging af als een gieter. Want de flater verspreidde zich algauw als een lopend vuurtje. Vorm kiezen boven inhoud, laat dat nu altijd een ongelukkige keuze zijn. Want content is king, zegt een oud adagium. Hoe u knallende content krijgt? Door Schrijf.be in te schakelen natuurlijk.