string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(36) "https://schrijf.be/nl/blog/pixmaniak" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(36) "https://schrijf.be/nl/blog/pixmaniak" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Pixmaniak
Best fijn als een webwinkel - Pixmania in dit geval - blij is dat je klant bent. Maar het gaat me net iets te ver, als ze me bombarderen tot een maniakale verbruiker van hun goederen - let op dat ene overbodige lettertje:
Wat me dan als tekstschrijver weer stoort, is het merkwaardige u-jij-haasje-over:
Of hoe een goedbedoeld opvolgmailtje net het omgekeerde effect sorteert: "Hmm, dit kon heel wat professioneler, heb ik wel bij de juiste gekocht?"
De remedie? Even bij tekstcorrectie aankloppen. Want enkele eurootjes extra zijn véél meer waard dan een deuk in uw bedrijfsimago. Toch?