string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(38) "https://schrijf.be/nl/blog/patstelling" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(38) "https://schrijf.be/nl/blog/patstelling" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Patstelling
Sinds vijf augustus bollen coördinator Esther en ik telkens over twee versmalde E19-rijstroken richting Mechelen. Want daar vernieuwen ze de asfaltlaag, vervangen ze de vangrails en nemen ze de bruggen onder handen.
Mens, erger je niet
Allemaal broodnodig. Onze versleten autobanden beamen het. Maar de verkeersdrukte die eruit volgt, werkt zelfs de kalmste mens op zijn zenuwen.
"Vermijd die route dan!" - zegt u?
Niet zo gemakkelijk gedaan als gezegd.
Want hoewel ik in de rondzendbrief over de werken dit las:
Raadpleeg ons zomeradvies voor een goede routekeuze tijdens deze werken.
Zegt de webpagina waarnaar die brief linkt dit:
Een vast routeadvies geven is zeer moeilijk.
Tja ... zo geraak je - letterlijk en figuurlijk - niet vooruit.