string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(36) "https://schrijf.be/nl/blog/klik-hier" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(36) "https://schrijf.be/nl/blog/klik-hier" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Klik hier
Weet u wat mij ergert op internet? Klik hier.
Nee, niet klikken! Ik bedoelde 'klik hier'. Zoals:
Wilt u meer weten over deze razendsnelle laptop? Klik hier.
Er was een tijd dat 'klik hier' aanvaard was. Maar toen spraken we nog over 'websteks', was AltaVista de populairste zoekmachine en bleef de telefoon bezet zolang je op 'het internet' zat. Laten we eerlijk zijn: die tijd is voorbij.
Dat kan beter
Want wat dacht u van deze mogelijkheid?
Ontdek meer over deze razendsnelle laptop.
Korter, krachtiger, en duidelijker, toch?
Google houdt niet van 'klik hier'
Ook voor uw SEO zijn betekenisvolle links veel interessanter.
Google houdt uw links namelijk netjes in de gaten. En hebt u het in het onderstreepte stuk over laptops? Dan fluistert u Google alvast in: "De volgende pagina gaat over laptops". Terwijl u de zoekmachine zomaar in het diepe gooit met een aanwijzing als 'klik hier'.
Houdt u vast aan de jaren 90?
Kom ik uw site nog via een 'klik hier' binnen? Laat het weten, dan geef ik uw 'webstek' met plezier een update.