string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/kennis-delen" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(33) "Met geven en nemen bereikt u meer" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/kennis-delen" ["image"]=> string(27) "images/contentmarketing.jpg" ["description"]=> string(94) "Bouwen aan een duurzame klantenrelatie? Dat doet u met contentmarketing. Ontdek er alles over." ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Bent u een dealer?
Contentmarketing is eenvoudig. Start vandaag met uw kennis te delen. Bouw zo aan een duurzame vertrouwensrelatie met uw prospects. En wacht tot ze klanten worden.
April 2001. Een handvol vrienden en vijf prospects ontvangen het eerste nummer van de contentmarketing. Maar ik noem het: zó trots zijn op wat je doet dat je er niet over kunt zwijgen.
U wordt daar beter van, en wij uiteindelijk ook. Want vroeg of laat hebt u geen zin om zelf te schrijven. En op wie rekent u dan? Niet op een onbekende freelancer. Wel op wie u met raad en daad bijstond: Schrijf.be.
Het succesrecept voor onlinesucces? Contentmarketing.
Die aanpak werkt voor ons. En hij werkt voor u, omdat het succesrecept zo eenvoudig is:
- Strooi in uw vakgebied rijkelijk gratis informatie mét meerwaarde rond.
- Doe dat met de regelmaat van een klok. Op uw sociale media, in uw nieuwsbrief, in whitepapers.
- Warm zo 'koude' prospects op met uw vrijgevigheid. En wacht geduldig tot ze bij u aankloppen om te bestellen.
Maar over mijn vakgebied valt niets boeiends te vertellen!
Saaie sector? Nonsens. Ook uw bedrijf barst van de expertise, die schreeuwt om gedeeld te worden. U hebt het antwoord op de vragen die uw prospects zich stellen. En die ze dus ook aan Google stellen. Waar u hen met uw SEO-landingspagina wegkaapt van uw concurrenten:
- Prospects krijgen u in het vizier.
- U wint hun vertrouwen.
- Zij kopen.
Werk dus vanaf vandaag aan die duurzame vertrouwensrelatie tussen u en uw prospects: deel uw kennis. En zoekt u contentmarketeers die u daarbij helpen? Hier zijn we!