string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(59) "https://schrijf.be/nl/blog/gewaagd-of-geslaagd-nmbs-bashing" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(59) "https://schrijf.be/nl/blog/gewaagd-of-geslaagd-nmbs-bashing" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Gewaagd of geslaagd: NMBS-bashing
Hebt u al gehoord van guerrilla-marketing? Dan kent u vast het grootste voordeel: u verspreidt uw boodschap snel en efficiënt. Maar deze marketingvorm is ook riskant. Uw actie keert zich soms tegen u.
Nog een gewaagd voorbeeld van reclame is bashing. Daarbij steekt een merk de draak met een ander bedrijf. Samsung bijvoorbeeld spotte in zijn Superbowl-spotje met de betaal-apps van concurrent Apple.
Ik ben fan. Daarom heb ik mijn guerrillawapens ook eens ingezet. Speciaal voor u trok ik moedig ten strijde. De missie: de communicatie van de NMBS aanklagen. Op een speelse manier uiteraard.
Wat vindt u ervan? Gewaagd of geslaagd?
PS Mijn mededeling hing welgeteld twee seconden in het station. Net genoeg tijd voor een foto. Want uw dappere rebel is eigenlijk een bang meisje ... ;)