Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Ga voor goud met testimonials

Toeteren over hoe goed u zelf wel bent? Uw prospect heeft er geen oren naar. Laat uw bestaande klanten de loftrompet over u steken, in testimonials.

welldone

Gelukzalig staart u naar het computerscherm: het is gelukt.

Eindelijk staat uw gloednieuwe website online. De prachtigste teksten, foto's en filmpjes wisselen elkaar af. Zoefzoef, blingbling. Uw beste bedoelingen spatten van het scherm.

En dan nu: wachten

Wachten op de felicitaties, bestellingen en kruiwagens vol geld. Kan niet anders, want u beloofde uw lezers de hemel op aarde. En biedt net datgene waarnaar uw klant al jaren op zoek is. U doet de lezer watertanden naar de oplossing voor al zijn noden.

Maar ze blijven uit, die bestellingen.

Help! Waarom nemen prospects maar geen contact op? Willen ze nóg meer 'zoefzoef' en 'blingbling'?

Klant heeft het eerste én het laatste woord

Welk element er nog ontbreekt er voor succes?

Het woord van iemand anders dan u. Uw klant die aan het woord is in testimonials.

Als hij de loftrompet over u steekt, is dat wél geloofwaardig. Want dan gaat het niet over wat u wilt doen, maar over wat u al gedaan hebt. Niet over theorie, maar over praktijk. Over boter bij de vis. 

Wie was er dolgelukkig nadat u hem meer had geboden dan u had beloofd? Uw bestaande klant, natuurlijk. Hij is zo tevreden dat hij met de glimlach aan een testimonial zal meewerken – áls hij er zelf geen werk aan heeft.

Ga vandaag nog voor goud

Mijn advies?

  1. Vraag elke maand één tevreden klant naar een testimonial (of quote*). Druk hem op het hart dat het maar één telefoontje van tien minuten kost. En dat hij inzage krijgt voor publicatie. 
  2. Laat een Schrijf.be-copywriter de klus klaren.
  3. Bedank uw klant door een link naar zijn website te leggen voor extra prospects en een extra inkomende link voor Google.
     

* een sterke oneliner op uw website doet wonderen: "Fantastische samenwerking", "Altijd op tijd" of "Ik slaap nu op beide oren"


Lees ook

Wat klanten zeggen

Wat een schitterende speech. Met tranen in de ogen heb ik het verhaal doorgelezen. Vooral het stuk vanaf 'want Sarah is vrij' heb ik de waterlanders maar even laten lopen. In één woord: geweldig.

Christine M.