string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(71) "https://schrijf.be/nl/blog/dump-uw-pr-pro-niet-voor-uw-contentmarketeer" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(71) "https://schrijf.be/nl/blog/dump-uw-pr-pro-niet-voor-uw-contentmarketeer" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Dump uw pr-pro niet voor uw contentmarketeer
Pr-professionals en contentmarketeers: kat en hond? Nee, hoor. Zorg voor een straffe, overkoepelende contentstrategie en stel duidelijke grenzen op. Zo creëert u in geen tijd een spinnend duo!