string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(38) "https://schrijf.be/nl/blog/doe-normaal" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(38) "https://schrijf.be/nl/blog/doe-normaal" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Doe normaal
Deze supergoede tip MOET u lezen!!! Al meteen geen zin meer, omdat het u te pocherig wordt opgedrongen ? Begrijpelijk.
Uw (potentiële) klant reageert net zo. Let dus op met een te enthousiast gebruik van superlatieven, uitroeptekens en hoofdletters.