string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/de-nagel-op-de-kop" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "article" ["url"]=> string(45) "https://schrijf.be/nl/blog/de-nagel-op-de-kop" ["image"]=> string(50) "https://schrijf.be/images/blog/nagel-op-de-kop.jpg" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
De nagel op de kop
Jozefs Timmerwerken. Al meer dan 2000 jaar een begrip.
Ziedaar de slechtste slogan van Nederland, volgens de luisteraars van een Radio Veronica-programma.
Ik vraag me af waarom. Deze slogan heeft toch alles? Humor, zelfrelativering, een duidelijke specialisatie, een hint naar ervaring. Mijn oordeel? De nagel op de kop. Of in dit geval: de copy.
De derde plaats ging naar wat volgens mij de échte winnaar moest zijn:
Peter van de Peet, voor al uw elektriciteet.
Mijn oordeel? Dat kan beter, Peter!