string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(46) "https://schrijf.be/nl/blog/dat-riekt-niet-fris" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(46) "https://schrijf.be/nl/blog/dat-riekt-niet-fris" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Dat 'riekt' niet fris
Niets zo belangrijk als een merknaam. Die moet aantrekkelijk, origineel en opvallend zijn ... én hij moet de lading dekken.
Geen wonder dat velen hun hoofd breken over dé gepaste naam. Maar waar staan de meesten niet bij stil? De naam moet ook goed klinken in een andere taal - toch als u buitenlandse ambities hebt.
Toen ik onlangs voorbij een schoenwinkel in Antwerpen wandelde, ontdekte ik een Duitse producent die zijn merknaam alvast niet aan Nederlandstaligen heeft voorgelegd.
Behalve aan wie graag stinkvoeten heeft!