fbpx

Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Begin april 2020 organiseert de American Writers and Artists Institute (AWAI) zijn State of the Industry Summit. Liefst vijf uur waarin experts van elke copywritingniche aan bod komen. Schrijf.be vat de highlights van elke talk voor u samen. 

Brian York over de coronacrisis.Brian York is Chief Marketing Officer voor The Agora Companies, een consortium van meer dan veertig mediabedrijven uit de hele wereld. Hij sprak over de impact van de coronacrisis op korte en lange termijn, en hoe je hier als schrijver het best mee omgaat.

Now is the time to learn.

  • Wat betreft de marketingboodschappen, ziet Brian zowel bedrijven die hun kop in het zand steken als bedrijven die alleen maar praten over COVID-19.

  • Het beste wat u nu kunt doen, is uzelf in uw doelgroep inleven. Wees empathisch. Wat houdt hen bezig? Wat houdt hen ’s nachts wakker? Bouw daarrond uw communicatie of product.

  • Ga nu niet inspelen op angst, want zo verliezen mensen hun vertrouwen in uw bedrijf.

  • Welke impact zal COVID-19 hebben op de economie? Volgens Brian hangt dat af van hoelang de crisis duurt. Hij heeft twee tips: geniet van de extra tijd met uw gezin, en gebruik de tijd voor uzelf om nuttige skills te leren.

  • “Now is the time to learn.”

  • Zijn advies aan schrijvers? Kijk hoe bedrijven adverteren en of er iets verandert. Brian houdt zelf een swipe file bij om te analyseren of er een evolutie plaatsvindt. Oh, en gebruik uw skills als copywriter om mensen te kalmeren, te onderwijzen of te helpen.

Brian York over de coronacrisis:

 


Tevreden klanten aan het woord

Ze trappen niet in de val om moeilijk jargon te gebruiken
Snel én goed
Een constant, hoog niveau
Dwars door de Belgisch-Nederlandse taalbarrière
A message that hits home
Fantastisch werk, en snél
Tien voor thee én voor taal
Partner bij uitstek
Teksten van de bovenste plank
Sprookjesachtige samenwerking
Teksten die kleur geven aan onze visie
Open en duidelijk
Nieuwe generatie klanten vraagt om nieuwe generatie copywriters
Om van te smullen
Meteen een goed gevoel bij de teksten
Engels, met andere woorden
Vlot maar overtuigend, speels maar professioneel
Empathie, ambacht en succes
Wil je echt goede teksten?  Dan moet je hier zijn.
Vlotte maar doordachte werkwijze

Wat klanten zeggen

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van reageren en het eindresultaat. Er wordt zeer snel op de bal gespeeld.

Chantal Buyse