string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(70) "https://schrijf.be/nl/blog/bent-u-een-onverbeterlijke-aandachtstrekker" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(70) "https://schrijf.be/nl/blog/bent-u-een-onverbeterlijke-aandachtstrekker" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Bent u een onverbeterlijke aandachtstrekker?
Inspelen op de actualiteit om uw onderneming te promoten? Oké, maar profileer u niet als onverbeterlijke aandachtstrekker. Want in dat geval keert het nieuws zich gegarandeerd tegen u. Ontdek hoe u wél succes oogst met newsjacking!