Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Hier het cookiemonster. Geeft u mij een kruimeltje? (Wees gerust: uw privacy is ons menens!)

Ja

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Autohandelaar is geen schrijver

Mijn wagen ligt érg goed in de tweedehandsautomarkt. Laat ik hem achter op de parking van een shoppingcenter? Dat vind ik 7 op de 10 keer een kaartje onder mijn ruitenwissers. Afkomstig van autohandelaars die mijn vierwieler willen kopen. Maar ik wil mijn autootje helemaal nog niet kwijt. Dus verban ik de kaartjes keer op keer naar de vuilnisbak. Zónder ze echt te lezen.

Taalkemels

Tót vorige week, toen ik alweer een kaartje aantrof. In een vlaag van verveling las ik het van de eerste tot de laatste letter. Nooit gedacht dat die lectuur zo'n bron van amusement zou zijn. Leest u even mee:

Omdat de handelaar ook nog eens voor een onleesbaar lettertype koos,
tik ik zijn schrijfsel hieronder neer:

Indien uwenst uw auto te verkopen, bel
me even op ik zal u een bezoekje brengen
en ik zal u het best prijs ervoor geven,
zelfes zonder technischekontrole.

Bewaar dit kaartje zorgvuldig, ze zal je later zeger nuttig kunnen zijn ...

Kemels als deze vermijden? Geef uw teksten dan in handen van Schrijf.be!

Reageer

Tevreden partners

Betrouwbaar, professioneel én creatief met taal
Mijn perfecte match
Hun mailing loste onze hoge verwachtingen in
Eén blik op jullie website en ik was overtuigd
Schrijf.be bespaart mij hoofdbrekens
Teksten van de bovenste plank
Jullie advies kwam heel goed van pas!
Teksten met aroma!
Doet wat het belooft - en vaak meer en sneller
Schrijf.be verzekert me van sterke teksten
De inbegrepen correctieronde vind ik een hele geruststelling
De webtekst lokt zoekrobotten
Our main selling points stood out perfectly
Tot zeven keer meer respons
Wat er nog beter kon? Niets.
Ik de cijfers, zij de letters
Schrijfdokter-opleiding zou verplicht moeten zijn
Geen centimeter ruimte voor fouten
Ik wist meteen: dít is het!

Wat klanten zeggen

De allereerste keer dat een klant een speech goedkeurt zonder één enkele wijziging.

Mark Caelenberghe
Tenacs