string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(41) "https://schrijf.be/nl/blog/zoet-bekt-goed" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(41) "https://schrijf.be/nl/blog/zoet-bekt-goed" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Zoet bekt goed
Onlangs passeerde ik de bekende Gentse chocoladebar Quetzal. Ik was niet van plan om binnen te gaan – haast en zoet zijn zelden goed – maar mijn oog viel op de nieuwe slogan van de zaak.
En ik … smolt ter plekke.
Omdat die slogan zo moeiteloos de essentie vatte: geniet van chocolade, neem er je tijd voor, maar relativeer het ook. Want het is maar chocolade.
Maar ook de speelsheid viel op: in eerste instantie ontmoedigt de slogan de passant om binnen te gaan, om hem vervolgens - na een spannende witruimte - in één beweging te veroveren.
Ik hou u niet langer in spanning. Oordeel vooral zelf:
There’s more to life than chocolate.
But not right now.
Kort. Krachtig. Prachtig.