string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(37) "https://schrijf.be/nl/blog/waarom-404" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(37) "https://schrijf.be/nl/blog/waarom-404" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Drie redenen om werk te maken van uw 404-pagina
U investeert in een bedrijfssite die top is: met sterke teksten en passende beelden. Maar wat met de 404-pagina, die meldt dat een URL niet meer bestaat? Vraagt uw webdeveloper hoe die 404 er moet uitzien? Dan zegt u misschien: "Gewoon, iets met page not found, zeker?" En zet u meteen honderden klanten in de kou. Zonde.
Ontdek drie goede redenen om wel te investeren in een goede error page.
1. Verhoog uw conversie
Geef toe: botst u op een mormel van een 404-pagina? Dan klikt u snel weg en verlaat u de site. Besef: úw bezoekers doen net hetzelfde.
Het omgekeerde is ook waar: met een vriendelijke 404-pagina lokt u uw klant toch naar binnen. De offerteaanvraag blijft binnen handbereik.
2. Versterk uw imago
Alleen uw verkooppagina's pimpen? Met uw 404 als het lelijke eendje? Vermijd dat. Zo toont u dat het u niet alleen om geld te doen is. Een zegen voor uw imago.
3. Vergroot gratis uw naamsbekendheid
Error pages die eruit springen, worden de hemel in geprezen. Internet staat vol met lijstjes van 'de leukste 404-pagina's'. En ook de sociale media pikken ze gretig op. Reclame is nog nooit zo goedkoop geweest!
Zó maakt u een goede 404-pagina
Een bezoeker die op uw site blijft, lovend is over uw imago én gratis promo voert?
Maak nu uw sterke 404-pagina.