fbpx

Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Te veel porto in Porto

Twee weken geleden vertoefde ik in het heerlijke Porto. Zalig was dat: kuieren in de zon, bootje varen en genieten van al het lekkers. Maar aan alle mooie liedjes komt een einde, dus stapte ik na enkele dagen vakantiepret opnieuw op het vliegtuig. En daar kreeg ik het gezelschap van twee beschonken mannen: zij hadden wellicht té veel geproefd van de plaatselijke specialiteit.

 Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke!

De bemanning was niet erg opgetogen met de fratsen van het olijke duo en liet het dan ook vriendelijk maar kordaat verwijderen. Een bezigheid die toch al snel een uurtje in beslag nam. Maar waarvoor de piloot een grondige reden had: "Voor mijn veiligheid en de uwe mogen deze twee passagiers niet meevliegen." Alle begrip daarvoor, natuurlijk. Al was het misschien net iets fijner geweest, als hij óns welzijn als eerste had vermeld. Dat had wellicht minder egocentrisch en meer klantvriendelijk geklonken. Of hoe een copywriter ook tijdens zijn vakantie aan het voordeel van de klant denkt. Santé!


Tevreden klanten aan het woord

Bij Schrijf.be doen ze wat ze beloven
Superlatieven schieten tekort
Heel herkenbaar voor onze klanten
Valse noot? Toch mooi lied!
Kill our darlings, please
Mijn geheime wapen om te scoren in Google
Echte woordkunstenaars
Georganiseerd, persoonlijk, helder
Menselijk, constructief en no-nonsense
Spot on!
Ik lig nergens meer wakker van
Al vijf nieuwe grote klanten - en de teller stopt niet!
A pleasure to work with, from beginning to end
Efficiënt, makkelijk én snel
Ze willen het beste voor je
Om een voorbeeld aan te nemen!
Nieuwe generatie klanten vraagt om nieuwe generatie copywriters
Iedereen zou deze schrijfopleiding moeten volgen
Een baken van kwaliteit
Jullie kleden een barokke tekst uit, en maken er een vlot leesbare brief van.

Wat klanten zeggen

De allereerste keer dat een klant een speech goedkeurt zonder één enkele wijziging.

Mark Caelenberghe
Tenacs