string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(78) "https://schrijf.be/nl/blog/schrijf-tip-uw-klant-heeft-geen-zin-in-geschiedenis" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(78) "https://schrijf.be/nl/blog/schrijf-tip-uw-klant-heeft-geen-zin-in-geschiedenis" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Schrijf.tip: uw klant heeft geen zin in geschiedenis
De opmars van uw bedrijf te boek stellen? De neiging is wellicht groot. Maar onthoud dat uw lezer geen zin heeft in een les geschiedenis. Tenzij hij er iets voor zichzelf uithaalt.