string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/schrijf-beter-233" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(44) "https://schrijf.be/nl/blog/schrijf-beter-233" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Schrijf.beter 233
Kwaliteitsbewaking
De hardnekkigste fabel over SEO-teksten? Dat ze niet vlot lezen.
Dus schreef een van onze copywriters:
Uw SEO-tekst charmeert niet alleen Google, maar ook uw lezer.
Want de copywriter verwerkt de keywords in de tekst zónder dat het u opvalt.
Wat vindt u trouwens van deze SEO-pagina? Merkte u al dat ik ze optimaliseerde voor 'SEO-tekst'?
Dat kan beter. Want de doorsneelezer speurt niet naar SEO-keywords. Hij ziet ze alleen staan als ze storen. Dus in de onderstaande versie benadrukte ik dat dat hier níét zo is:
Uw SEO-tekst charmeert niet alleen Google, maar ook uw lezer.
Want de copywriter verwerkt de keywords in de tekst zónder dat het u opvalt.
Wat vindt u trouwens van deze SEO-pagina? Stoort het u dat ik ze optimaliseerde voor 'SEO-tekst'?
Eindredactie
Weet u waarnaar dat symbool refereert?
√ Weet u waaraan dat symbool refereert?
Weinig woorden aan vuil te maken: het is 'refereren aan' en 'verwijzen naar'.