string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(40) "https://schrijf.be/nl/blog/ontnuchterend" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(40) "https://schrijf.be/nl/blog/ontnuchterend" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Ontnuchterend
Je zou denken: ’s werelds grootste brouwer heeft een aardig kransje copywriters en vertalers. Die elke dag met een - pun intended - witte kraag komen werken.
Maar wat staat te lezen op het etiket van hun bekende witbier Hoegaarden?
'Een verassend zachte smaak'.
Jawel: verassend.
Op school was deze fout een bron van flauwe grappen ( genre ‘het crematorium was een echte verassing’). Maar elke dag op de rug van duizenden bierflesjes? Ontnuchterend.