string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(60) "https://schrijf.be/nl/blog/en-toch-klikt-u-door-hoe-komt-dat" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(60) "https://schrijf.be/nl/blog/en-toch-klikt-u-door-hoe-komt-dat" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
En tóch klikt u door, hoe komt dat?
In de Metro staan wel vaker artikels die nieuwsgierig maken. Kort genoeg om het te doen jeuken. Maar krabben lukt soms alleen met aanvullende bronnen: kranten of websites met de nodige extra duiding.
Rode bobbels
Vandaag op de trein kietelden weer enkele korte stukjes omdat ze vragen oproepen. Dan, op pagina 23, krijg ik prompt rode huiduitslag: "Vinylplaten zijn terug hip, hoe komt dat?"
De tekst daaronder geeft geen antwoord. Hij bevestigt alleen de stelling.
In hemelsnaam, waarom zijn vinylplaten opnieuw hip?
Zachte zalf
'Vinylplaten + hip' staat nergens in mijn zoekopdrachten. Noch heb ik er ooit mijn slaap voor gelaten.
En tóch surf ik naar metrotime.be/mediamarkt – die rode bobbels jeuken zo verschrikkelijk hard!
Daar wrijf ik me in met een zachte zalf. Het brandende gevoel is meteen gestild: vinylplaten hebben een warmere klank. En het zijn collector's items.
Slimme bijwerking
Nog terwijl ik de crème inmasseer, slaat de eerste bijwerking toe.
Ongeveer zo: 'Ontdek de platenspelers van Media Markt'. Met een link erachter, natuurlijk.
Die zag ik van ver aankomen. En tóch.
Wilt u zelf ook jeuk opwekken bij uw klanten, en dan een slimme zalf aanbieden? Schakel Schrijf.be in voor uw advertentie met landingspagina.