string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(50) "https://schrijf.be/nl/blog/een-bericht-voor-mensen" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(50) "https://schrijf.be/nl/blog/een-bericht-voor-mensen" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Een bericht voor mensen
U en ik. We zijn trouwe volgers van de Olympische Spelen. Dus ontsnappen we niet aan de miljoenencampagne van Samsung die zijn nieuwste speelgoed, de Samsung Galaxy SIII, in de kijker zet.
Welke baseline bent u nu al beu? Inderdaad: 'Designed for Humans'. De Galaxy SIII blijkt ontworpen voor ... mensen!
Verwarring
Huh? Waarom geeft Samsung zoveel geld uit om ons te vertellen dat zijn gsm niét ontworpen is voor chimpansees, neushoorns en kolibries? Als het even kan, vertel je aan je doelpubliek het best wat jouw product uniek maakt. 'Colruyt, de laagste prijzen', bijvoorbeeld.
In plaats daarvan vermeldt Samsung een basisvoorwaarde. Kan toch nooit werken? Of wordt u laaiend enthousiast van deze slogans?
Audi - bestuurbaar door mensen
Quick - hamburgers voor mensen
Colruyt - producten die mensen kunnen gebruiken
Keuzes maken
Lieve marketingverantwoordelijke van Samsung, maak volgende keer alsjeblieft een evenwichtige keuze. Koop één seconde minder Olympische zendtijd, en laat mij een baseline bedenken.