string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(57) "https://schrijf.be/nl/blog/een-advertentie-voor-het-leven" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(57) "https://schrijf.be/nl/blog/een-advertentie-voor-het-leven" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Een advertentie voor het leven
U hoort het vaak: tekst en beeld versterken elkaar. Een waarheid als een koe.
Enkele dagen geleden was ik op weg naar huis. De advertentie op de achterzijde van de vrachtwagen voor mij trok meteen mijn aandacht. Al had ze ongetwijfeld een ander effect dan bedoeld.
Waarom? Kijk even mee:
Prison Break
Waaraan denkt ú het eerst? Niet aan de duurzaamheid van een stevige omheining, durf ik te wedden. De eerste gedachten die door mijn hoofd flitsten:
- Trouw niet!
- Het huwelijk: de gevangenis van het leven!
- Na het huwelijk: geen ontsnappen meer mogelijk!
Denk na en kies juist
Wat er mangelt aan de advertentie? Het sublieme idee van de fotograaf of de artdirector om een trouwkoppel voor een omheining te plaatsen. Dat is om moeilijkheden sméken.
Of een copywriter het zaakje had kunnen rechttrekken? Niet echt. Wél verbeteren. Bijvoorbeeld met 'Veilig voor het leven', 'Gerust voor het leven' of 'Voor levenslang geluk'.
Bent u op zoek naar een advertentie die blijft plakken? Zet ons aan het werk! Wij wisselen graag onze ideeën uit met uw creatieve team.