string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(37) "https://schrijf.be/nl/blog/blauwblauw" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(37) "https://schrijf.be/nl/blog/blauwblauw" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Blauwblauw
De missie van de copywriter? Overtuigen. To-the-point schrijven. Geen ruimte laten voor twijfel of interpretatie. Als een gordijn blauw is, is ze blauw. Niet ... blauwblauw.
Deze leraar wordt dus beter géén copywriter ...