Nieuwe generatie klanten vraagt om nieuwe generatie copywriters
Communicatieve duizendpoot Frank De Lannoit is verkoopscoach bij BP2A voor bedrijven: "Ik leg mijn ideeën mondeling prima uit. Maar iemand moet ze ook helder neerschrijven. Een visie op papier zetten. Het is een vak apart. Waarvoor niet iedereen in de wieg gelegd is. Dus nam ik contact op met Schrijf.be. Voor frisse webteksten die informeren én overtuigen."
Liefde op het eerste gezicht
Voor Frank van BP2A was het liefde op het eerste gezicht: "Toen ik Schrijf.be leerde kennen, was ik meteen verkocht. Een nieuwe generatie klanten vraagt om een nieuwe generatie copywriters. En Schrijf.be heeft dezelfde visie als bp2a. Mijn keuze was snel gemaakt."
Dus vraagt Frank om een prijsopgave: "De coördinatrice luisterde aandachtig naar mijn vraag. En binnen 24 uur had ik een glasheldere offerte in de hand. Die precies verwoordde wat ik zocht. Ik zei direct ‘ja’ tegen zoveel professionalisme."
Andere bril
Frank: "Meteen daarna kreeg ik een telefoontje van mijn persoonlijke Schrijf.be-copywriter. Niet voor een ellenlange uiteenzetting, maar om de puntjes van mijn briefing op de i te zetten. Want informatie die ik als vanzelfsprekend beschouw, is dat niet altijd voor mijn prospects. De copywriters van Schrijf.be dwingen je om even een andere bril op te zetten."
Pure essentie
De Schrijfbe’er ging aan de slag en puurde de essentie uit de briefingdocumenten. Het resultaat? Frank De Lannoit: "Mijn webteksten raken alle juiste snaren bij mijn prospects. Ze zijn kort, duidelijk én prikkelend. Precies wat ik vroeg. Ik krijg dan ook vaak lovende reacties over de website van Business Performance 2 Academy."
Wordt vervolgd en vervolgd en ...
Al snel komt er een vervolg op deze eerste samenwerking. Want een nieuwe website vraagt om een gepaste lancering – met een e-mailing.
Frank: "Met wie kon ik daarvoor beter contact opnemen dan met mijn vertrouwde Schrijf.be-copywriter? Zij kent ondertussen mijn bedrijf als geen ander en ik ken haar bondige schrijfstijl." Een mailtje en een telefoontje later pende ze een krachtige e-mailing neer. En de eerste boekingen volgden snel. En dat is maar goed ook, want: "Zonder klant heb je geen onderneming, maar een hobby", besluit Frank.