De tekst verwoordt precies wat wij willen zeggen
Met zijn drie grote stadsvernieuwingsprojecten in Leuven mikt Resiterra op een heel brede doelgroep. Want de ontwikkelaar wil in de nieuwe woonwijken een boeiende sociale mix creëren. De teksten op de website moeten dan ook iedereen aanspreken. Daarom kiest directeur Erik van Hoof voor Schrijf.be.
Ingenieur-architect Erik van Hoof van Resiterra: "De projectprofielen die eerst op onze homepage stonden, waren nogal droog en zakelijk. Maar de nieuwe dynamiek die deze woonwijken in Leuven brengen, moet de lezer natuurlijk ook op onze website vinden. Daarom wilden wij meer pit en overzicht in de teksten, en beter gedoseerde info."
Snelle reactie
"Omdat we dit zelf niet konden, zochten we naar een geschikte copywriter. Via Google. Schrijf.be verscheen daarbij bovenaan, dus deden wij meteen een aanvraag. Diezelfde dag nam de copywriter al contact met ons op. Wat later zakte hij af naar Leuven voor de briefing en maakte hij kennis met de werven. Enkele dagen later hadden wij het resultaat al in onze mailbox."
Haast geen correcties
"Verschillende mensen hebben die tekst gelezen. En iedereen besloot hetzelfde: de teksten verwoordden precies wat we wilden zeggen. Geen woord te veel, helder, beknopt, en vlot om lezen. Tja, we konden geen bijkomende suggesties meer doen."
We komen zeker terug
"Of we in de toekomst opnieuw met Schrijf.be samenwerken? Zéker. Momenteel staan onze drie projecten op één website, maar op termijn willen we elke woonwijk een eigen stek geven. En voor de teksten doen we dan zeker weer een beroep op 'ons' copywritingbureau."