SEO-webteksten die Google én bezoekers verleiden
Hoog scoren in Google? Daarvoor bestaat geen toverformule. Je moet alle beschikbare middelen inzetten en je inspanning volhouden. Imaxx Webdesign maakte er een van zijn specialiteiten van. En bestelde zijn nieuwe SEO-webteksten dan ook bij Schrijf.be.
"Ik had twee redenen om contact op te nemen met Schrijf.be", vertelt Bram Bosmans, manager van Imaxx. "Ten eerste ben ik fan van hun nieuwsbrieven : boordevol slimme tips én sprankelend geschreven. Ten tweede valt hun expertise rond SEO-copywriting op. Ze prijken zélf steevast bovenaan de Google-ranking. Een betere aanbeveling kun je toch niet bedenken?"
Uitstekende SEO-teksten moeten de juiste trefwoorden herhalen, vlot leesbaar zijn én aanzetten tot actie.
Gouden combinatie
Ook Imaxx scoort opvallend goed in de zoekmachines. Wie een blik werpt op hun websites begrijpt waarom: volledig responsief , helder opgebouwd, boordevol slimme landingspagina’s, … Kortom: SEO-webdesign volgens de regels van de kunst. Precies wat ze ook bieden aan hun klanten.
Bram is zelf geen leek in SEO-copywriting: "Ik volgde al wat schrijfcursussen en hou zelf de pen vast als dat nodig is. Maar voor cruciale pagina’s op onze nieuwe website mocht het tekstniveau een trapje hoger. Want uitstekende SEO-teksten moeten meer doen dan de juiste trefwoorden herhalen. Ze moeten vlot leesbaar zijn en vooral: aanzetten tot actie. Die combinatie vond ik bij Schrijf.be."
Flexibele samenwerking
De Schrijf.be-copywriter trekt voor een uitgebreide briefing naar Mol. In totaal schrijft of herschrijft hij elf webpagina’s. Dat gebeurt in voortdurend overleg met Bram, zodat tekst en opmaak elkaar maximaal versterken. "De flexibiliteit van onze Schrijfbe'er was erg belangrijk", vertelt Bram. "Want bij het ontwerp van een website blijven we eraan sleutelen tot het allerlaatste moment – en zelfs daarna. Voor kwaliteit gaat Imaxx tot het uiterste. Net zoals Schrijf.be."