Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Content maken: schreeuw zelf door de microfoon

L’Oréal doet het met MakeUp.com: content maken om zichzelf uit te roepen tot dé autoriteit in zijn vakgebied. Ook u kent uw sector beter dan journalisten en professoren. En hebt dankzij internet de kans om die expertise met de wereld te delen.

Icontent makens uw sector veelbesproken? Dan stoort u zich vast aan onjuistheden die journalisten schrijven. Of aan beschouwingen van academici die geen voeling hebben met de praktijk. Hoe vermijdt u dat? Door hen voor te zijn en zelf content te maken.

Content maken als expert

U mag het de pers niet kwalijk nemen: die holt nu eenmaal van de ene brandhaard naar de andere. Maar waarom neemt u het heft niet in eigen handen? Want u weet beter dan wie ook wat er leeft en beweegt in uw sector. Content maken, is dus de boodschap.Internet geeft u de macht in handen om zelf wat lawaai te maken. Met een blog, een Twitter-account en een LinkedIn-profiel raakt u al een eind op weg:

  • Publiceer opiniestukken.
  • Deel uw advies.
  • Vertel over trends en tendensen in uw vakgebied.

U kent uw sector beter dan wie ook. Door uw expertise te delen, toont u zich als een autoriteit. Waardoor u uw bereik én uw impact vergroot: weldra kloppen journalisten bij ú aan.

L’Oréal weet wat content maken is

Een bedrijf dat goed begreep dat het zélf de beste expert is? L’Oréal. Het zette de zelfverklaarde fashionista’s en modebloggers een hak door MakeUp.com op te kopen en te herlanceren. De cosmeticafabrikant weet als geen ander welke producten het goed doen en welke niet. En gebruikt die informatie om content te maken. Daardoor ontpopt het zich als autoriteit op internet. L’Oréal bereikt via MakeUp.com ruim 800.000 Facebook-fans, 27.000 Twitter-volgers en 29.000 Instagram-gebruikers. En de onafhankelijke redactie voorkomt dat L’Oréal er ordinaire reclame van maakt.

Samengevat: voel u niet te beroerd om uw vakgebied te claimen. Want ú bent de expert.


Tevreden klanten

Ik de cijfers, zij de letters
In één rechte pennentrek naar de finish
Mijn geheime wapen om te scoren in Google
Taalvirtuoos komt aan zijn trekken
Hun tekst geeft meteen weer waarvoor wij staan
Snelheid, vriendelijkheid en opvolging
Georganiseerd, persoonlijk, helder
Meer dan schrijven
Snelheid én kwaliteit als troeven
Mijn technische wereld helder uitgelegd
Onze 'over ons' gaat niét over ons!
Het hart van onze website
Het tekstbureau waar je aanklopt voor topkwaliteit
Schrijf.be? De professionele pen die ik zocht.
Hoe jullie met taal spelen, daarvoor doe ik mijn hoedje af!
Partner bij uitstek
Huis van vertrouwen – zonder voorbehoud
Uitpakken met knappe foldertekst
Vlotte maar doordachte werkwijze
Schrijf.be bulkt van het schrijftalent

Wat klanten zeggen

Je bent stevig in de pen gekropen voor ons, fijn!

Svea