Geen discountfirma − gelukkig maar
Digitale marketing is hot. Maar hebt u er geen kaas van gegeten? Dan zet consultancybureau Perla Digital Marketing (nu onder de naam Aria) u op weg. Wat het precíés doet, leest u op de site. Met teksten van … Schrijf.be. Of wat had u gedacht?
Het waren klanten van zaakvoerder Dimitri die hem Schrijf.be aanbevolen. "Meerdere kennissen haalden al teksten van het copywritingbureau in huis – en waren daar tevreden over. Die lovende mond-tot-mondreclame was voor mij overtuigend genoeg om een offerte aan te vragen."
Teksten in een fris schrijfjasje
Dimitri van Perla Digital Marketing zette zijn ideeën op papier. Maar besefte dat die zonder frisse copy maar moeilijk verkocht geraken. "Wat ik nodig had? Een copywriter die me durfde terug te fluiten en mijn schrijfsels in een commercieel jasje stak."
Gratis correctieronde voor aanpassingen
Goed geschreven teksten zijn één ding. Maar de inhoud moet natuurlijk kloppen. "Eerlijk? Daarvoor was ik wel wat bang. Het is belangrijk dat onze aanpak en visie perfect weerspiegeld zijn in de teksten. En ja: heel af en toe interpreteerde onze copywriter eens iets verkeerd. Maar dat zette ze gratis recht tijdens de correctieronde. Trouwens, als de copywriter het verkeerd interpreteerde, dan zou de lezer dat zéker gedaan hebben …"
Zijn geld meer dan waard
Voor Dimitri is het duidelijk: zijn adviseurs hebben niet gelogen. "De teksten zijn prima, maar ook de service is dat. Je merkt dat Schrijf.be een geoliede machine is, gedreven door routine en professionaliteit. Verwacht géén discountfirma met spotprijzen. Je betaalt hier ietsje meer, maar je krijgt in ruil sterke en tijdig opgeleverde copy. En dat is me veel waard."
Perla Digital Marketing is vast van plan om nog met Schrijf.be samen te werken. "Ondertussen volg ik de copywriters ook via hun blog. Een leuke manier om wat op te steken over taal!"