Meteen dol op de schrijfstijl
In 2014 viert de Diestse bouwonderneming Nadiluxe haar twintigste verjaardag. Dé aanleiding voor een groot klantenfeest. En voor een nagelnieuwe website met snedige teksten. Ieder zijn specialiteit, redeneerde Nadiluxe. En projectleider Sofie De Regge botste online op Schrijf.be.
Nadiluxe staat voor veilige bouwplaatsen, stipte oplevering en vlekkeloze afwerking. Elementen die als torentjes boven de nieuwe webteksten moesten uitsteken. Schrijf.be bouwde mee aan de skyline.
Op dezelfde golflengte
Sonja Thuys, administratief directeur bij Nadiluxe: "De Schrijf.be-copywriter kwam bij ons op bezoek voor een briefing, en deelde zijn enthousiaste ideeën rond inhoud en SEO. Ik merkte dat we op dezelfde golflengte zaten. Wat ook bleek uit de teksten: ik vond er meteen al onze kernpunten in terug."
"Voor de schrijfstijl gaven we onze Schrijf.be'er carte blanche. 'Verras ons maar', was onze richtlijn", herinnert Sonja zich. "En dat deed hij. Hij kwam voor de dag met een complete make-over van onze huidige toon en aanpak."
Heldere, activerende teksten
Sonja: "Onze copywriter schreef over onze geschiedenis, schetste onze visie in een SEO-tekst, en gaf onze zaakvoerder Luc Paulus het woord in een webartikel over twintig jaar Nadiluxe."
"Hij gebruikte daarbij een stijl die voor mij nieuw was: helder en activerend, met vraagjes en veel variatie. Ik was echt verrast. Dat Schrijf.be elke tekst door meer dan één paar ogen bekijkt, is trouwens een pluspunt. Het getuigt van een professionele en klantgerichte mentaliteit."
Benieuwd naar de volgende samenwerking
Nadiluxe maakte de voorbije twee decennia naam in het hele land. Zowel met bescheiden verbouwingen, als met complexe projecten voor vooraanstaande ontwikkelaars, ketens en instellingen.
"We blijven onze grenzen verleggen", blikt Sonja vooruit. "Toekomstige klanten overtuigen, en hun nieuwsgierigheid opwekken? Daarbij speelt onze nieuwe website een belangrijke rol. De volgende samenwerking met Schrijf.be zit dan ook al in de pijplijn."