Ik wist meteen: dít is het!
Ann Liekens is de zaakvoerder van Insight Travel, een reisbureau in Wommelgem. En ze staat voor een moeilijke opdracht. Ze heeft veel geïnvesteerd in een advertentie en beseft dat ze meer nodig heeft dan een praatje over palmbomen. Ze wil nieuwe klanten aanspreken met een wervelende tekst. Oh ja: en alles moet op drie dagen klaar zijn.
"Wat doe je in zo’n situatie? Als een gek beginnen googelen!" legt Ann Liekens van Insight Travel uit. Want die advertentie had nu wel héél dringend een daadkrachtige tekst nodig. En toen ontdekte ze Schrijf.be.
Antwoord op al mijn vragen
Ze vertelt: "Ik vond de website van Schrijf.be meteen schitterend. Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen, en voelde me ook meteen aangesproken. Ik was eerst van plan de tekst zelf te schrijven, met de hulp van de vele schrijftips. Maar ik ben zo verweven met mijn zaak, dat ik moeilijk een frisse kijk op de voordelen voor de klant kreeg. Bovendien had ik maar drie dagen tijd. Over naar professionals!"
Deadline? Geen probleem!
"Ik belde onmiddellijk naar Schrijf.be. Ik was bang dat mijn deadline te krap zou zijn, maar de Schrijf.be-coördinator stelde me meteen gerust. Mijn advertentie zou netjes op tijd klaar zijn. Oef. Er bleef zelfs nog tijd over om te overleggen!"
Foutloos
Een uurtje later vallen de offerte en het troevenblad van Schrijf.be al in Anns mailbox. "Het troevenblad heb ik maar met een half oog gelezen, want de website had me al lang overtuigd. Het stelde me vooral gerust, dat mijn tekst door drie verschillende copywriters onder handen genomen werd. Want uit ervaring weet ik dat je snel over je eigen fouten heen leest."
Nagel op de kop
De Schrijf.be-copywriter krijgt meteen haar startsein voor deze spoedklus. De volgende dag is het tekstvoorstel al klaar.
Ann Liekens: "Ik dacht meteen: dit is het! Een reisbureau moet leuk nieuws brengen, en dat is precies wat de tekst doet. Hij zet meteen de voordelen voor mijn klanten op een rijtje. Dat was me zelf nooit zo goed gelukt. Omdat ik geen copywriter ben, maar vooral omdat ik er elke dag middenin zit."
Ook voor u een aanrader
"Ik zou Schrijf.be zeker aanraden bij vrienden of collega’s. Want een advertentie in een goed reclameblad kost heel wat. Het zou dus zonde zijn om veel te investeren, zonder dat de boodschap overkomt."
"De prijs van Schrijf.be vind ik heel correct. Ik heb mijn deadline gehaald, en ik was gerust: professionals werkten aan mijn tekst. Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn advertentie nu opvalt. En dat is de prijs zeker waard. "
De volgende keer … weer
"Dit was de eerste keer dat ik met een copywritingbureau werkte. Een volgende keer doe ik dat zeker weer: met Schrijf.be."