Schrijf.be? Een ‘blijde boodschap’ die ik graag in mijn netwerk verspreid!
IMMOVENTURA is niet zomaar een vastgoedbedrijf. Nee, het is de nieuwe exclusieve eenmanszaak van Luc Kiebooms, die zijn sporen in de branche al verdiende. Luc noemt zichzelf eerder ‘smid’ dan makelaar. En daarom wil hij ook dat zijn website goed beslagen voor de dag komt. Zijn meesterknecht in de smidse? Copywriter Roel van Schrijf.be.
Zaakvoerder Luc Kiebooms hoeft niet lang te zoeken om zijn schrijfassistent te vinden.
Een eerdere positieve samenwerking, voor een vroegere werkgever, gidst hem opnieuw naar de Schrijf.be-coördinator. Aan haar brengt Luc aan de telefoon zijn vurige verlangen naar een gepassioneerde bedrijfstekst in geuren en kleuren over.
Dit aanstekelijke enthousiasme geeft ze onversneden door aan copywriter Roel. Kort daarna schaart hij zich met Luc rond een dampende espresso. Samen lijnen ze de verwachtingen rond de webteksten duidelijk af.
“Ik was nog niet terug op kantoor, of daar was de offerte al”
“Ik vertel graag en veel en doe dat aan ‘God en klein Pierke." Roel pikt er intussen met zijn blauwe pen de rode draad uit. En wanneer ik na dit herfst-treffen thuiskom, zit zijn offerte al in mijn mailbox – transparant en doeltreffend. Mijn ‘go’ is nog maar een formaliteit.
“Het resultaat is een smeedkunstwerkje”
Luc benadrukt in het gesprek dat uit de webteksten van IMMOVENTURA heel duidelijk zijn persoonlijkheid naar boven mag komen. Want daarmee onderscheidt hij zich net van andere logistieke vastgoedondernemingen.
“Roels eerste tekstvoorstel is meteen wat ik zoek. Ik herken me voor tweehonderd procent in die prozaïsche bijna-biografie, die tegelijk rechtstreeks appelleert aan potentiële klanten. Een smeedkunstwerkje, eigenlijk.”
“Schrijf.be is snel, accuraat en kwalitatief. Ik verspreid deze blijde boodschap graag in mijn netwerk.”