Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Slogan: in een notendop?

Uw prospects in zwijm doen vallen met enkele rake woorden. Dát doet een geslaagde slogan of slagzin. Vraag gerust naar onze tarieven voor uw schrijf-donjuan.

Uw slogan, geschreven door Schrijf.be.

Slogan of slagzin: in een notendop?

Eén idee in enkele rake woorden: moeilijker bestaat niet. Een rake slagzin communiceert de essentie.

De slogan of slagzin is de deur waardoor uw doelgroep uw campagne binnenstapt.

Slogan of slagzin: headline of kopregel

De slogan of slagzin is de deur waardoor uw doelgroep uw campagne binnenstapt. U vindt hem meestal bovenaan in een mailing, advertentie, affiche ... Vandaar ook 'headline' of 'kopregel'.

Slagzin versus baseline

Het verschil tussen een slogan/slagzin en een baseline/pay-off/tagline?

  • Een slagzin heeft een korte levensverwachting: die van de promotiecampagne. Voorbeeld: ‘There’s something in the air’ (Apple, 2008-slogan voor de nieuwe MacBook Air)
  • Een baseline blijft ook daarna doorleven: het is de handtekening bij uw logo of bedrijf. Voorbeeld: ‘Think different’ (Apple)

Met enkele woorden laat u de harten van uw lezer sneller slaan.

Sla raak met uw slagzin

Een slagzin is het kortste verleidingsritueel ooit: met enkele woorden laat u de harten van uw lezer sneller slaan. Bent u zelf geen donjuan – toch niet met het toetsenbord? Reken dan op de meesterverleiders van Schrijf.be.

 

Stuur ons op de versiertoer