Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Trefwoorden

Trefwoordenonderzoek maakt of kraakt uw Google-succes. Daarom bepalen de SEO-copywriters van Schrijf.be uw zoekwoorden met een stappenplan voor ‘keyword research’ dat zijn sporen verdiende.

Trefwoordenonderzoek

De achilleshiel van uw SEO-webtekst? Dat is uw trefwoordengroep. Want mikt u op een zwak zoekwoord? Dan lokt u géén bezoekers naar uw webpagina. Of de verkeerde. Vermijd dat rampscenario: met een doordacht trefwoordenonderzoek.

Stappenplan ‘SEO-trefwoordonderzoek’

Schrijf.be volgt zijn beproefde methode voor uw trefwoordenonderzoek. Die het trouwens deelt in zijn handleiding ‘Handleiding SEO-trefwoordonderzoek’ (pdf).
Eerst maakt u kennis met de drie pijlers van de ultieme trefwoordengroep. Dan ontdekt u tien manieren om zoekwoordideeën te verzamelen. De volgende stap? Uw trefwoorden vergelijken en knopen doorhakken.

trefwoordonderzoek handleiding

 

Zoekwoorden zijn dood, leve zoekwoorden!

Las u over ‘het einde van zoekwoorden’ voor SEO? Dat is meer mythe dan waarheid. Ja, Google gaat slimmer om met synoniemen, afgeleiden en verwante begrippen. Maar gooit u daarom uw focus op ‘één trefwoordengroep per pagina’ uit het raam? Nee, u vult die aan met aandacht voor verwante termen. Dat doet een (goede!) copywriter trouwens spontaan voor de leesvriendelijkheid van uw tekst.

Snel en slim trefwoordenonderzoek

De SEO-copywriters van Schrijf.be voeren uw trefwoordenonderzoek uit. Handig, want zij hebben keyword research al een decennium in de vingers. Dat betekent: snelle analyses en onderbouwde keuzes. En een vliegende start van uw SEO-copywriting!

 

Vraag nú uw trefwoordenonderzoek aan

Tevreden klanten

Lijncom-logo

Wat klanten zeggen

Een bijzonder fijne samenwerking. Je doorgrondde heel snel onze producten en weet precies wat wij willen belichten om potentiële klanten te bereiken. De getuigenissen die je schrijft, zitten er altijd boenk op.

Ellen