Trefwoorden
Trefwoordenonderzoek maakt of kraakt uw Google-succes. Daarom bepalen de SEO-copywriters van Schrijf.be uw zoekwoorden met een stappenplan voor ‘keyword research’ dat zijn sporen verdiende.
Trefwoordenonderzoek
De achilleshiel van uw SEO-webtekst? Dat is uw trefwoordengroep. Want mikt u op een zwak zoekwoord? Dan lokt u géén bezoekers naar uw webpagina. Of de verkeerde. Vermijd dat rampscenario: met een doordacht trefwoordenonderzoek.
Stappenplan ‘SEO-trefwoordonderzoek’
Schrijf.be volgt zijn beproefde methode voor uw trefwoordenonderzoek. Die het trouwens deelt in zijn handleiding ‘Handleiding SEO-trefwoordonderzoek’ (pdf).
Eerst maakt u kennis met de drie pijlers van de ultieme trefwoordengroep. Dan ontdekt u tien manieren om zoekwoordideeën te verzamelen. De volgende stap? Uw trefwoorden vergelijken en knopen doorhakken.
Zoekwoorden zijn dood, leve zoekwoorden!
Las u over ‘het einde van zoekwoorden’ voor SEO? Dat is meer mythe dan waarheid. Ja, Google gaat slimmer om met synoniemen, afgeleiden en verwante begrippen. Maar gooit u daarom uw focus op ‘één trefwoordengroep per pagina’ uit het raam? Nee, u vult die aan met aandacht voor verwante termen. Dat doet een (goede!) copywriter trouwens spontaan voor de leesvriendelijkheid van uw tekst.
Snel en slim trefwoordenonderzoek
De SEO-copywriters van Schrijf.be voeren uw trefwoordenonderzoek uit. Handig, want zij hebben keyword research al een decennium in de vingers. Dat betekent: snelle analyses en onderbouwde keuzes. En een vliegende start van uw SEO-copywriting!