Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Landingspagina?

Het belangrijkste deel van een vlucht? De landing. Neem plaats in de cockpit. En laat uw prospect zacht neerkomen waar ú hem wilt: op de landingspagina.

Landingspagina dankzij Schrijf.be.

Landingspagina

Organiseert u een online- of offlinecampagne? Lok dan uw lezers altijd naar een specifieke pagina van uw website. Op zo’n ‘landingspagina’, ‘landing page’ of ‘lead capture page’ komen uw bezoekers terecht na een klik. Die klik gebeurt via een e-mail, Google-link (SEO), zoekmachineadvertentie (SEA), e-nieuwsbrief of banner.

Gebruik uw landingspage als trechter om uw bezoekersstroom bij uw eindpunt te brengen.

De landingspagina: zacht neerkomen

De essentie van een goede landingspagina? Voor een hogere conversie zorgen. Want u wilt toch iedere bezoeker die op uw website terechtkomt, overtuigen om klant te worden? Gebruik uw landingspage als trechter: een handig hulpmiddel om uw bezoekersstroom naadloos bij uw eindpunt te brengen. En dat is uw specifieke call to action.

Uw trechter heeft een dubbele functie:

  • Hij meet hoeveel lezers doorklikken.
  • Hij zorgt ervoor dat uw websitebezoeker vlugger een bestelling plaatst.

Kortom: een aangepaste landingspagina haalt het onderste uit de campagnekan.

De waarde van een prikkelende landingspagina

Is uw landingspagina niet aangepast aan uw actie of doelpubliek? Dan verandert uw trechter in een zeef. Uw bezoeker merkt meteen dat de pagina niet overeenstemt met de link waarop hij klikte, en … sluit het venster. Want het vertrouwen is weg. Investeer dus in een goede trechter – hij is minstens evenveel waard als uw reclamecampagne.

Gouden landingstips 

De ideale landingspagina is:

  • aangepast: het verhaal van uw advertentie loopt naadloos over op de landing page.
  • doelbewust: uw call to action springt boven alle andere informatie op de actiepagina uit.
  • duidelijk: de bezoeker vindt meteen de informatie die hij zocht, niet ondergesneeuwd door een lawine van productlinks.

Is uw landingspagina niet aangepast ? Dan verandert uw trechter in een zeef.

Een landingspagina for all seasons

Wanneer heeft een landingspagina een meerwaarde? Zowat … altijd. Enkele voorbeelden:

  • Bij een e-mail 
    Uw prospects naar uw website lokken? Doe hen likkebaarden met een teasende e-mail, en stil de honger op de landing page. Het recept.

 

  • Voor Google geoptimaliseerd 
    Optimaliseer uw website voor Google. Hebt u meer keywords dan webpagina’s? Schrijf dan per trefwoord een aparte SEO-lead capture page. En wind de zoekrobot om uw vinger.

 

  • Via AdWords/AdSense
    Tover elke klik op uw AdWords- of AdSense-campagne om tot een bestelling. Laat uw actiepagina naadloos aansluiten bij uw link of banner. Ontdek de voordelen.

 

  • Bij een e-nieuwsbrief
    Uw e-nieuwsbrieflezers naar uw website lokken? Link naar relevante landingspages. Een succesformule voor zowel de voorstelling van een nieuw product, als de uitnodiging voor een evenement, als een informatieve e-nieuwsbrief.

 

 

  • Bij een advertentie op papier
    Wind uw offlineprospect ook online rond uw vinger. Combineer uw papieren advertentie met een opvallende link. En laat die als een vuurpijl neerkomen op een knetterende landingspagina.

 

Vraag nu uw offerte

Tevreden partners!

Allroundtekstatleten
Ik de cijfers, zij de letters
Verkoopbrief was schot in de roos
Taalvirtuoos komt aan zijn trekken
Hun reputatie snelt hen vooruit
Schrijf.be denkt met u mee
Onze mailing zit er boenk op!
Trefzeker, duidelijk en snel.
Jullie advies kwam heel goed van pas!
SEO door wie zelf bovenaan in Google staat
Engels, met andere woorden
Er kon niets beter aan de samenwerking
Mijn klant keurde de tekst zonder wijzigingen goed
Uitstekend! En die score geef ik zelden
Meteen op dezelfde golflengte
Jullie kleden een barokke tekst uit, en maken er een vlot leesbare brief van.
Met de blik van een buitenstaander
Ik bestelde te laat, en toch was mijn tekst op tijd klaar!
De juiste stem voor elke doelgroep
Doet wat het belooft - en vaak meer en sneller