Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Select your language

Slogan: in een notendop?

Uw prospects in zwijm doen vallen met enkele rake woorden. Dát doet een geslaagde slogan of slagzin. Vraag gerust naar onze tarieven voor uw schrijf-donjuan.

Uw slogan, geschreven door Schrijf.be.

Slogan of slagzin: in een notendop?

Eén idee in enkele rake woorden: moeilijker bestaat niet. Een rake slagzin communiceert de essentie.

De slogan of slagzin is de deur waardoor uw doelgroep uw campagne binnenstapt.

Slogan of slagzin: headline of kopregel

De slogan of slagzin is de deur waardoor uw doelgroep uw campagne binnenstapt. U vindt hem meestal bovenaan in een mailing, advertentie, affiche ... Vandaar ook 'headline' of 'kopregel'.

Slagzin versus baseline

Het verschil tussen een slogan/slagzin en een baseline/pay-off/tagline?

  • Een slagzin heeft een korte levensverwachting: die van de promotiecampagne. Voorbeeld: ‘There’s something in the air’ (Apple, 2008-slogan voor de nieuwe MacBook Air)
  • Een baseline blijft ook daarna doorleven: het is de handtekening bij uw logo of bedrijf. Voorbeeld: ‘Think different’ (Apple)

Met enkele woorden laat u de harten van uw lezer sneller slaan.

Sla raak met uw slagzin

Een slagzin is het kortste verleidingsritueel ooit: met enkele woorden laat u de harten van uw lezer sneller slaan. Bent u zelf geen donjuan – toch niet met het toetsenbord? Reken dan op de meesterverleiders van Schrijf.be.

 

Stuur ons op de versiertoer

Wat klanten zeggen

Als groot bedrijf met vaak complexe procedures werken we graag samen met een goed georganiseerde speler als Schrijf.be.

Steve Haentjens
Canon Belgium

Tevreden klanten aan het woord