Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10 - info@Schrijf.be




Menu

Timing altijd stipt gerespecteerd

IPV staat voor ‘Initiatieven voor Professionele Vorming van de Voedingsnijverheid’. Een hele mondvol. Met andere woorden: hét Belgische opleidingscentrum van en voor voedingsbedrijven. Zijn doel? De voedingsindustrie stimuleren met vorming en begeleiding. Het gevolg? Vaak technische teksten, die toch voor een groot publiek verstaanbaar moeten zijn. En de oplossing? Schrijf.be!

casestudy_ipv

Hoe IPV bij ons terechtkwam? “Ik was al even geabonneerd op jullie nieuwsbrief”, verduidelijkt Ellen Fels, stafmedewerker Communicatie bij IPV vzw. “Die vond ik kwalitatief hoogstaand. Jullie nuttige tips en duidelijke website trokken mij over de streep.”

Sterk verbeterde leesbaarheid

IPV schakelde Schrijf.be in voor verschillende opdrachten: nu eens louter eindredactie, dan weer het totaalpakket, zoals voor een webtekst over employer branding. “Bij beide types merk ik een sterke verbetering in de leesbaarheid”, vertelt Ellen tevreden.

Vlot, correct én stipt

Dat Schrijf.be drie tekstatleten aan het werk zet, terwijl de klant maar één contactpersoon heeft, vindt Ellen een pluspunt. “Ook de timing wordt altijd stipt gerespecteerd en de copywriters zijn heel correct in hun contact.” Dus: nog eens samenwerken? “Dat zijn we zeker van plan!”

Banner IPV

Tevreden partners

Teksten van de bovenste plank
Ik lig nergens meer wakker van
Het hart van onze website
English, in other words
Gestructureerd als een ISO-bedrijf en flexibel op de koop toe!
Om van te smullen
Tone of voice ons op het lijf geschreven
Net wat een start-up nodig heeft
Hun reputatie snelt hen vooruit
Veel standbezoekers door uitnodigende tekst
Opvangnet geeft gemoedsrust
Zó anders dan wat je elders leest!
Schrijf.be is een meedenker
Mijn klant keurde de tekst zonder wijzigingen goed
Ik ga met een gerust hart slapen
Vlotte maar doordachte werkwijze
Frisse en vernieuwende schrijfstijl
Samen tot unieke communicatiestijl komen
Om een voorbeeld aan te nemen!
Geen discountfirma - gelukkig maar