Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Whitepaper: uw winst

Een whitepaper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Uw whitepaper verkoopt dankzij Schrijf.be.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de whitepaper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een whitepaper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een whitepaper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? Whitepapers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een whitepaper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een whitepaper blijft u top of mind

Met een sterke whitepaper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw whitepaper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw whitepaper.

3. Met een whitepaper wint u tijd

Met uw whitepaper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw whitepaper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze whitepaper over keywordonderzoek.

De kracht van de whitepaper

Een whitepaper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Tevreden partners!

Meteen een goed gevoel bij de teksten
Je weet op voorhand dat het goed komt
Teksten met aroma!
Met glans geslaagd voor ‘les parisiens’
Wat er nog beter kon? Niets.
Al onze troeven op één blad
Ik verwachtte het beste … en kreeg nog beter
Goed meegedacht, goed neergeschreven
Schrijf.be denkt met u mee
Gelukkig met deze contentpartner
Ik wist wat ik wilde en Schrijf.be bezorgde het mij
Teksten op maat
Jullie schrijven, en jullie schrijven uitstekend. Punt.
SEO-webteksten die Google én bezoekers verleiden
Teksten die kleur geven aan onze visie
Mijn technische tekst slaat spijkers met koppen
Sprookjesachtige samenwerking
Heel tevreden van hands-on-mentaliteit
Zó anders dan wat je elders leest!
English, in other words