Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Whitepaper: uw winst

Een whitepaper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Uw whitepaper verkoopt dankzij Schrijf.be.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de whitepaper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een whitepaper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een whitepaper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? Whitepapers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een whitepaper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een whitepaper blijft u top of mind

Met een sterke whitepaper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw whitepaper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw whitepaper.

3. Met een whitepaper wint u tijd

Met uw whitepaper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw whitepaper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze whitepaper over keywordonderzoek.

De kracht van de whitepaper

Een whitepaper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Tevreden partners!

Mijn perfecte match
Drukkersjargon professioneel vervlaamst
Zó anders dan wat je elders leest!
Echt anders dan wij altijd deden
De perfecte omschrijving
Open en duidelijk
Trefzeker, duidelijk en snel.
Ik wilde er geen letter aan veranderen
Onze uitnodiging was een groot succes
Geen centimeter ruimte voor fouten
Dit is nu eens leuk samenwerken!
Our main selling points stood out perfectly
Teksten met aroma!
Professioneel, betrouwbaar en efficiënt
Onvoorstelbaar knap werk
Jullie schrijven, en jullie schrijven uitstekend. Punt.
De deadline was heel nipt. Toch kregen we alle teksten op tijd.
Interalu smart ceilings
Snelheid én kwaliteit als troeven
Mijn hoge verwachtingen worden keer op keer ingelost