Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Whitepaper: uw winst

Een whitepaper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de whitepaper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een whitepaper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een whitepaper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? Whitepapers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een whitepaper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een whitepaper blijft u top of mind

Met een sterke whitepaper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw whitepaper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw whitepaper.

3. Met een whitepaper wint u tijd

Met uw whitepaper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw whitepaper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze whitepaper over keywordonderzoek.

De kracht van de whitepaper

Een whitepaper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Tevreden partners

Topteksten, hoedje af
Hartelijk en duidelijk, boeiend en concreet
Hun teksten zijn bondig en fris van toon
Een baken van kwaliteit
Hetzelfde, maar met zóveel minder woorden
Samenwerking als een geoliede machine
Mijn e-mailing is onweerstaanbaar
Volbloed taalkunstenaars
Sommige dingen laat je beter over aan experts
Essentie gevat in verfrissende stijl
De tekst spreekt verschillende doelgroepen aan
Betrouwbaar, professioneel én creatief met taal
Professionalisme is indrukwekkend
Flexibel, grondig en eerlijk
Doet wat het belooft - en vaak meer en sneller
Schrijf.be bulkt van het schrijftalent
Iedereen zou deze schrijfopleiding moeten volgen
Echt anders dan wij altijd deden
Samen tot unieke communicatiestijl komen
Echte woordkunstenaars

Wat klanten zeggen

Bedankt voor de tekst. Toffe insteek, leest vlot en leuke call to action.

Svea