Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

White paper: uw winst

Een white paper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de white paper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een white paper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een white paper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? White papers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een white paper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een white paper blijft u top of mind

Met een sterke white paper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw white paper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw white paper.

3. Met een white paper wint u tijd

Met uw white paper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw white paper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze white paper over keywordonderzoek.

De kracht van de white paper

Een white paper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Wat klanten zeggen

Dank. Een prachtig verhaal!
Mijn eerste indruk is : “te mooi om waar te zijn”. :-)

Christian Luyten
manroland

Tevreden partners

De deadline was heel nipt. Toch kregen we alle teksten op tijd.
De inbegrepen correctieronde vind ik een hele geruststelling
De teksten zijn er boenk op
Schrijf.be? Dat is super service!
Smaakt naar meer – veel meer
Wat er nog beter kon? Niets.
Weinig geblaat en veel wol
Het resultaat overtrof mijn verwachtingen
Drie paar handen leveren vakwerk
Luminus gaat voor teksten die bruisen van de energie
We garanderen ook kwaliteit voor onze Vlaamse teksten
Net wat een start-up nodig heeft
Tekst even belangrijk als vorm
Teksten onder stroom
Onze nieuwe website straalt!
Expert in vervlaamsen
Schrijf.be denkt met u mee
Eén blik op jullie website en ik was overtuigd
Scherp, snel, en sympathieker dan Statler en Waldorf
Schrijfdokter-opleiding zou verplicht moeten zijn