fbpx

Maandelijkse tip?

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Whitepaper: uw winst

Een whitepaper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Uw whitepaper verkoopt dankzij Schrijf.be.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de whitepaper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een whitepaper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een whitepaper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? Whitepapers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een whitepaper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een whitepaper blijft u top of mind

Met een sterke whitepaper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw whitepaper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw whitepaper.

3. Met een whitepaper wint u tijd

Met uw whitepaper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw whitepaper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze whitepaper over keywordonderzoek.

De kracht van de whitepaper

Een whitepaper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Tevreden klanten aan het woord

¡Fantástico!
Vlot maar overtuigend, speels maar professioneel
Valse noot? Toch mooi lied!
Snel en efficiënt. Ook voor starters!
Sterke content, stipt op tijd geleverd
Zij geven onze klanten perfecte webteksten!
Er kon niets beter aan de samenwerking
Efficiënte doe-mailing met schwung
Meteen dol op de schrijfstijl
Prima tekstkwaliteit, vlekkeloze projectopvolging
Helse job, uitgevoerd met ijzeren discipline
Teksten die meeleven
Wil je echt goede teksten?  Dan moet je hier zijn.
Een baken van kwaliteit
Nooit een letterlijke vertaling!
De deadline was heel nipt. Toch kregen we alle teksten op tijd.
Essentie gevat in verfrissende stijl
Jullie schrijven, en jullie schrijven uitstekend. Punt.
Weinig geblaat en veel wol
Frisse en vernieuwende schrijfstijl

Wat klanten zeggen

Ik ben heel tevreden over de teksten! Fijne samenwerking!

Claudia Klijn
DELA Nederland