Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

White paper: uw winst

Een white paper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de white paper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een white paper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een white paper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? White papers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een white paper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een white paper blijft u top of mind

Met een sterke white paper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw white paper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw white paper.

3. Met een white paper wint u tijd

Met uw white paper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw white paper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze white paper over keywordonderzoek.

De kracht van de white paper

Een white paper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Wat klanten zeggen

Je feedback was eerlijk en to the point. Je hebt een punt als je zegt dat wij redelijk 'oude' woorden gebruiken en veel passieve constructies maken. Dat is eigenlijk atypisch aan hoe we zijn, dus daar zullen we op letten in de toekomst. Goed werk geleverd in ieder geval, ik ben tevreden.

Jimmy Cappaert
PriorWeb

Tevreden partners

Teksten met aroma!
Flexibel, grondig en eerlijk
Uitstekend! En die score geef ik zelden
Hun reputatie snelt hen vooruit
De teksten zijn er boenk op
Hoe jullie met taal spelen, daarvoor doe ik mijn hoedje af!
Geen blindelingse eindredactie
Ik verwachtte het beste … en kreeg nog beter
Teksten om blind op te vertrouwen
Schrijf.be is nummer één
Opvangnet geeft gemoedsrust
Professioneel, prettig, dynamisch
Er waait een nieuwe wind door onze magazines
Drukkersjargon professioneel vervlaamst
Met de blik van een buitenstaander
Verkoopbrief was schot in de roos
Ze trappen niet in de val om moeilijk jargon te gebruiken
Voorkeurspartner voor mij én voor mijn klanten
Schrijfdokter-opleiding zou verplicht moeten zijn
Prima tekstkwaliteit, vlekkeloze projectopvolging