Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Whitepaper: uw winst

Een whitepaper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Uw whitepaper verkoopt dankzij Schrijf.be.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de whitepaper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een whitepaper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een whitepaper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? Whitepapers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een whitepaper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een whitepaper blijft u top of mind

Met een sterke whitepaper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw whitepaper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw whitepaper.

3. Met een whitepaper wint u tijd

Met uw whitepaper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw whitepaper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze whitepaper over keywordonderzoek.

De kracht van de whitepaper

Een whitepaper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Tevreden partners!

Professionalisme is indrukwekkend
De kwaliteit waarop ik had gehoopt
Doorzettingsvermogen en creatieve input
Tekst even belangrijk als vorm
Teksten om blind op te vertrouwen
Niemand nog een excuus voor slechte teksten
Engels, met andere woorden
Sprookjesachtige samenwerking
Betrouwbaar, professioneel én creatief met taal
Het hart van onze website
¡Fantástico!
Om een voorbeeld aan te nemen!
Zij doen de goede dingen, en ze doen de dingen goed
Verkoopbrief was schot in de roos
Winning team
We klimmen een onlinetrap hoger
Wegbereiders van de betere zin
Onze mailing zit er boenk op!
Geen centimeter ruimte voor fouten
Meteen een goed gevoel bij de teksten

Wat klanten zeggen

Dikke merci voor de leuke vacature!

Tanja Van Looy
Argenta Strombeek-Bever