Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10 - info@Schrijf.be




Menu

White paper: uw winst

Een white paper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de white paper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een white paper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een white paper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? White papers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een white paper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een white paper blijft u top of mind

Met een sterke white paper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw white paper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw white paper.

3. Met een white paper wint u tijd

Met uw white paper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw white paper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze white paper over keywordonderzoek.

De kracht van de white paper

Een white paper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Wat klanten zeggen

Wat betreft onze feedback kan ik kort zijn: we zijn tevreden over de artikels  :-).
Bedankt voor het snelle werk! Er zal ongetwijfeld nog volgen.

Jan Proesmans

Tevreden partners

De teksten zijn er boenk op
Een constant, hoog niveau
Flexibel, grondig en eerlijk
De journalisten happen toe!
Professioneel, prettig, dynamisch
Hoge verwachtingen volledig ingelost
Teksten vertaald … én verbeterd!
Prima tekstkwaliteit, vlekkeloze projectopvolging
De ideale partner die zekerheid geeft
Doet wat het belooft - en vaak meer en sneller
Dit tekstbureau is een echte verademing
De tekst verwoordt precies wat wij willen zeggen
Our main selling points stood out perfectly
Tekst even belangrijk als vorm
Snel én goed
Dit is nu eens leuk samenwerken!
Ik de cijfers, zij de letters
Opvangnet geeft gemoedsrust
Eerdere samenwerking opende deuren
Door dat Vlaamse tintje zijn we geloofwaardiger