Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10 - info@Schrijf.be




Menu

White paper: uw winst

Een white paper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de white paper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een white paper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een white paper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? White papers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een white paper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een white paper blijft u top of mind

Met een sterke white paper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw white paper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw white paper.

3. Met een white paper wint u tijd

Met uw white paper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw white paper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze white paper over keywordonderzoek.

De kracht van de white paper

Een white paper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Wat klanten zeggen

Ik heb de goedkeuring al ontvangen. De klant is hypertevreden!

Nadine di Meo

Tevreden partners

Je weet op voorhand dat het goed komt
Naadloze samenwerking en een tekst die wérkt
In één rechte pennentrek naar de finish
Zó anders dan wat je elders leest!
Betrouwbaar, professioneel én creatief met taal
Gestructureerd als een ISO-bedrijf en flexibel op de koop toe!
Er waait een nieuwe wind door onze magazines
Schrijf.be schreef de eerste pagina van ons nieuwe verhaal
Webteksten die kleven
Eindredacteur met scherpe ogen
Ze wisten meteen wat ik wilde
Jullie schrijven, en jullie schrijven uitstekend. Punt.
Snel en efficiënt. Ook voor starters!
Hoge verwachtingen volledig ingelost
Niet goedkoop, wel goed
Door dat Vlaamse tintje zijn we geloofwaardiger
Ik verwachtte het beste … en kreeg nog beter
Empathie, ambacht en succes
Oprechte en zoekmachinevriendelijke teksten
Jaarverslag in aantrekkelijk jasje