Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Testimonial: ideetjes

Hoe laat u uw klant lof uiten, zonder dat uw prospect denkt: zo overdreven? Hoe schrijft u zó dat de getuigenis tot leven lijkt te komen? En wat is dan het verschil met citaten en casestudy's? Ontdek het hier met eigen ogen.

Testimonials: ideetjes opdoen?

Schrijf.be schuimde voor u het internet af. Het resultaat: een (Nederlandstalige) schatkist van hoe testimonials, citaten en casestudy's worden gebruikt. Om u een goed overzicht te geven, komen diverse bedrijfssectoren aan bod.

Opgelet, de meeste van deze testimonials werden niet door Schrijf.be geschreven.
Hopelijk merkt u dat.  ;-)

Testimonials en casestudy's om klanten te winnen

Citaten

  • Zie onderaan op deze pagina bij 'Wat klanten zeggen' 
  • Happy People
    Klanten die een partner vonden, aan het woord.
  • JazzHR
  • Doteasy

Uw testimonial, casestudy of citaat

Staat uw bedrijfsnaam binnenkort ook op deze pagina? Dat kan. Nadat Schrijf.be uw klanten het woord gaf in een testimonial, casestudy of citaat.

 

Vraag nu uw gratis offerte

Tevreden partners!

Winning team
De tekst past bij mij
Mijn klant keurde de tekst zonder wijzigingen goed
Eén blik op jullie website en ik was overtuigd
Heel herkenbaar voor onze klanten
Zó anders dan wat je elders leest!
Het resultaat overtrof mijn verwachtingen
Tomboka
De Schrijfdokter blies me van mijn sokken
De teksten zijn er boenk op
Meteen een goed gevoel bij de teksten
Onze mailing zit er boenk op!
Snel, accuraat, betaalbaar
De tekst spreekt verschillende doelgroepen aan
Luminus gaat voor teksten die bruisen van de energie
In één rechte pennentrek naar de finish
Geen discountfirma − gelukkig maar
Snelheid én kwaliteit als troeven
Valse noot? Toch mooi lied!
Efficiënte doe-mailing met schwung

Wat klanten zeggen

Ik heb een klacht. Om 05:15 kwam ik via Google op uw website terecht. Het is nu 06:20 uur en ik ben nog steeds niet uitgekeken. Dat is dus ruim een uur van mijn kostbare tijd! Bovendien moet ik zo dadelijk aan het werk en dat houdt in dat ik op z’n vroegst pas eind van de middag weer verder kan neuzen.

Fred Oudshoorn