fbpx

Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Slogan: in een notendop?

Uw prospects in zwijm doen vallen met enkele rake woorden. Dát doet een geslaagde slogan of slagzin. Vraag gerust naar onze tarieven voor uw schrijf-donjuan.

Uw slogan, geschreven door Schrijf.be.

Slogan of slagzin: in een notendop?

Eén idee in enkele rake woorden: moeilijker bestaat niet. Een rake slagzin communiceert de essentie.

De slogan of slagzin is de deur waardoor uw doelgroep uw campagne binnenstapt.

Slogan of slagzin: headline of kopregel

De slogan of slagzin is de deur waardoor uw doelgroep uw campagne binnenstapt. U vindt hem meestal bovenaan in een mailing, advertentie, affiche ... Vandaar ook 'headline' of 'kopregel'.

Slagzin versus baseline

Het verschil tussen een slogan/slagzin en een baseline/pay-off/tagline?

  • Een slagzin heeft een korte levensverwachting: die van de promotiecampagne. Voorbeeld: ‘There’s something in the air’ (Apple, 2008-slogan voor de nieuwe MacBook Air)
  • Een baseline blijft ook daarna doorleven: het is de handtekening bij uw logo of bedrijf. Voorbeeld: ‘Think different’ (Apple)

Met enkele woorden laat u de harten van uw lezer sneller slaan.

Sla raak met uw slagzin

Een slagzin is het kortste verleidingsritueel ooit: met enkele woorden laat u de harten van uw lezer sneller slaan. Bent u zelf geen donjuan – toch niet met het toetsenbord? Reken dan op de meesterverleiders van Schrijf.be.

 

Stuur ons op de versiertoer

Tevreden klanten aan het woord

De tekst past bij mij
Mijn technische wereld helder uitgelegd
Menselijk, constructief en no-nonsense
Wat een verbetering!
Precies wat we in gedachten hadden
Jullie schrijven, en jullie schrijven uitstekend. Punt.
Deze mensen weten waarmee ze bezig zijn
Ik wist meteen: dít is het!
Teksten vertaald … én verbeterd!
Engels, met andere woorden
Vlot maar overtuigend, speels maar professioneel
Schrijvers en blijvers
Geen discountfirma − gelukkig maar
Doet wat het belooft - en vaak meer en sneller
Eerdere samenwerking opende deuren
De betrouwbare partner die we zochten
SEO-experts en taaladepten in één
Gelukkig met deze contentpartner
English, in other words
Pietje-precies heeft een nieuwe naam!

Wat klanten zeggen

Wij waren aangenaam verrast bij het doornemen van de geleverde teksten. We geven jullie dan ook groen licht voor het uitschrijven van de rest.

Ivan Van Elst