Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Zelf beter leren schrijven?
Dat lukt op een halve dag.

Prentbriefkaart: ideetjes

Lijkt een ansichtkaart of e-postcard niks voor uw project? Schijn bedriegt! Er zijn wel 101 redenen om er een te sturen. En minstens evenveel manieren. Steel gerust een van onze ideeën, of contacteer ons voor úw concept.

Als u gezien wilt worden

Denkt u dat een postkaart of e-postkaart onbruikbaar is voor úw project? Fout! Laat u inspireren door Schrijf.be:

  • Nieuwe bedrijfsvisie?
    Vooraan één sleutelwoord en achteraan een woordje uitleg. Moedig uw medewerkers aan om de kaart aan hun prikbord te hangen en ondersteun de actie met posters van het kaartje van 70 bij 100 cm. Lees de casestudy.
     
  • Open deur, open huis?
    Fotografeer uw bedrijfsingang met openzwaaiende deuren. Lok achteraan op de kaart de mensen naar binnen met verleidelijke zinnen.
     
  • Teambuilding?
    Laat de kleur van de kaart de teamindeling bepalen. Kies een treffend citaat over het thema waarrond dat team zal werken.
     
  • Bedrijfsfeest?
    Prikkel op voorhand de fantasie van de genodigden. Vooraan een sterk beeld, achteraan een tekst die past.
    * Casinoavond? Gebroken spaarvarken met James Bond-tekstje.
    * Hippiefuif? Vredesteken met zweverige sixtiestekst.
     
  • Koude prospect?
    Stuur gedurende twee tot drie opeenvolgende weken een minireeks, telkens met één USP of voordeel. Vroeg of laat raakt u zo de gevoelige snaar van uw prospect.
    (Pst: dit is de techniek die Schrijf.be zelf gebruikt.)
     
  • Extra verkoop aan bestaande klanten?
    Zet vooraan een intrigerende vraag, achteraan het antwoord – úw antwoord. Plus de call to action: bel, of surf naar een 'landingspagina' op uw site.
     
  • Website vernieuwd?
    Een screenshot van uw website of het webadres volstaat. Achteraan komt één reden waarom de geadresseerde ernaartoe moet surfen.
     
  • Nieuwe verpakking?
    Uw klanten onthullen zelf de verpakking onder een kraslaag op de voorzijde. De tekst zet achteraan de meerwaarde in de verf.
     
  • Nieuw logo, nieuwe bedrijfskleuren?
    De nieuwe kleuren en/of het logo spatten van de voorzijde. Licht achteraan toe waarvoor ze staan.
     
  • Klantenevenement?
    Zet een megagrote datum vooraan, met opzwepende invitatie achteraan. Laat inschrijven op een landingspagina, zoals www.uwbedrijf.be/IkFeestMee.
     
  • Tijdelijke aanbieding in uw winkel?
    Omcirkel een kalender met de dagen waarop de aanbieding geldt. Versterk achteraan met een 'Bestel snel'-verhaal. Uiteraard geldt de aanbieding alleen voor wie zich mét kaart aanbiedt in uw winkel.
     
  • Verhuizing?
    Vooraan prijkt een bedrijfsfoto vanuit een onverwacht perspectief, achteraan staan het adres en de routebeschrijving.
     
  • Nieuwe verkoper?
    Een dynamische foto van uw verkoper lacht de klant toe, met achteraan zijn gegevens. Mag een knipoog? Laat uw verkoper dan ostentatief een bordje tonen met 'Nieuw!' of 'Geheel de uwe'.

Vraag Schrijf.be om hulp

Een idee opgedaan voor uw volgende postkaartcampagne? Laat de spitse uitwerking dan aan Schrijf.be over.

 

Vraag nu uw offerte

Tevreden partners!

Essentie gevat in verfrissende stijl
Schrijf.be bulkt van het schrijftalent
De 'vloek der kennis' omzeild
Interalu smart ceilings
Teksten om blind op te vertrouwen
Het hart van onze website
Best confronterend, maar ook léuk
Expert in vervlaamsen
Schrijf.be is nummer één
Je weet op voorhand dat het goed komt
De betrouwbare partner die we zochten
Echte woordkunstenaars
Dit tekstbureau is een echte verademing
Efficiënt, makkelijk én snel
Dynamische taalprofessionals
Schrijvers en blijvers
Schrijfdokter-opleiding zou verplicht moeten zijn
Luminus gaat voor teksten die bruisen van de energie
English, in other words
Een baken van kwaliteit

Wat klanten zeggen

Ik heb een klacht. Om 05:15 kwam ik via Google op uw website terecht. Het is nu 06:20 uur en ik ben nog steeds niet uitgekeken. Dat is dus ruim een uur van mijn kostbare tijd! Bovendien moet ik zo dadelijk aan het werk en dat houdt in dat ik op z’n vroegst pas eind van de middag weer verder kan neuzen.

Fred Oudshoorn