Uw nieuwsbrief laten schrijven
De relatie met uw nieuwsbrieflezer? Niet onderhoudsvriendelijk. U moet blijven investeren en verrassend uit de hoek komen. De oplossing? Steel wat tijd van een copywriter. Laat hem uw nieuwsbrief schrijven. En oogst zelf alle lof.
Schrijft u zelf? Doe dan de toilettest
Wilt u uw nieuwsbrieven niet laten schrijven, maar zélf schrijven? Alle bewondering voor uw creativiteit en werklust! Zolang uw enthousiasme maar niet in een van deze valkuilen sukkelt:
- U schrijft geen nieuwsbrieven, maar reclamefolders.
Uw prospect wordt al bedolven onder reclame. Pak het daarom anders aan. En deel uw expertise, geef gouden raad of schets een herkenbare casestudy in úw nieuwsbrief. - Uw nieuwsbrieven overschatten de voorkennis van uw lezers.
Nieuwsbrieven vol technische details? Daaraan heeft uw lezer écht geen nood. Dus haalt u er ook geen wit voetje mee bij uw prospects – integendeel. Technische data horen maar op één plaats thuis: de spec sheet. - Uw nieuwsbrief overleeft de toilettest niet.
Pakt u uit met gortdroge nieuwsbrieven? Met een overvolle bladspiegel, zonder hapklare items of tekstkadertjes? Dan bent ú net zo saai als uw nieuwsbrief. Neem de proef op de som en doe de toilettest. Zou u uw nieuwsbrief als leesvoer naast een toilet leggen. Nee? Dan mist hij zijn doel: infotainment.
Zou u uw nieuwsbrief als leesvoer naast een toilet leggen?
Schrijf.be doet het zware werk
Schrijft u uw eigen nieuwsbrieven? Dan gaat dat elke maand wat moeizamer. Uw inspiratie droogt op. Uw kostbare tijd smelt weg. En de respons daalt. Teleurstelling alom. Zeker als u weet dat uw prospects zich in uw nieuwsbrieven verslikken. En ú dat kwalijk nemen. Voorkom dat: Schrijf.be laat uw nieuwsbrieven voor u werken.
Uw nieuwsbrief laten schrijven – door ons
Zorg ervoor dat uw nieuwsbrief meer opbrengt dan hij kost. Vertrouw op Schrijf.be: wij koppelen uw briefing en uw ideeën aan ons advies en schrijftalent. Uw nieuwsbrief laten schrijven ging nooit eerder gepaard met zoveel gemoedsrust.
Uw koude prospects? Zij worden warm van onze teksten. Zo warm dat ze oor hebben naar uw verkoopargumenten. Zoals bij deze voorbeelden van nieuwsbrieven.