Landingspagina AdWords
Zorg ervoor dat élke klik op uw AdWords- of AdSense-campagne opbrengt. Maak van uw landingspagina een femme fatale: onweerstaanbaar voor nieuwe klanten.
Landingspagina voor AdWords of AdSense: adverteren via Google
Het verschil tussen Google AdWords en Google AdSense?
- Via AdWords adverteert u in de zoekmachine van Google.
- Met AdSense plaatst u een banner, link of zoekvenster op een website die aansluit bij uw doelpubliek.
Voor beide Google-advertentiesystemen betaalt u per klik op uw advertentie. Om uw investering maximaal te doen opbrengen, zorgt u ervoor dat elke klik een actie met zich meebrengt: bestelling, inschrijving, ... En dat lukt alleen met een excellente landingspagina bij elke AdWords- of AdSense-campagne. Die verleidt uw bezoeker tot doen met zijn rake call to action.
Om uw investering maximaal te doen opbrengen, zorgt u ervoor dat elke klik een actie met zich meebrengt.
Landingspagina voor AdWords/AdSense: meer opbrengst
Adverteert u voor verjaardagstaarten? Link dan niet naar de homepagina van uw bakkerij – wél naar een verjaardagstaarten-landingspagina. Uw AdWords/AdSense-campagne brengt meteen dubbel zoveel op:
- U verleidt klanten om een bestelling te plaatsen.
- U telt het aantal bezoekers op uw landing page. En past zo uw advertentie aan tot ze he-le-maal goed zit.
Uw AdWords/AdSense-campagne brengt dubbel zoveel op met een landingspagina.
Landingspagina voor AdWords/AdSense: alles in één
Alles uit uw Google-advertenties halen? Schrijf.be serveert uw landingspagina voor AdWords of AdSense in een driegangenmenu:
- Uw Google-AdWords-tekstschrijver balt trefwoord, troef én call to action in 95 tekens.
- Uw landingspagina grijpt de interesse van de lezer – en laat hem niet meer los.
- Uw Google-AdWords-campagne én actiepagina zijn SEO-geoptimaliseerd.
Staat die pagina sterk op zijn benen om zelf hoog te scoren in Google? Dan hebt u de betalende advertenties zelfs niet meer nodig!