string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(52) "https://schrijf.be/nl/blog/trek-nu-uw-t-shirt-uit-zo" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "article" ["url"]=> string(52) "https://schrijf.be/nl/blog/trek-nu-uw-t-shirt-uit-zo" ["image"]=> string(52) "https://schrijf.be/images/blog/tshirt-uittrekken.jpg" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Trek nu uw T-shirt uit. Zo!
En waarschijnlijk zag u ook al andere instructiefilmpjes. Zoals dit, waarin de CrazyRussianHacker u uitlegt hoe u op de meest elegante manier uw torso tevoorschijn tovert:
Call to action
De CrazyRussianHacker houdt een mooi verkooppraatje voor zijn T-shirttruc.
De voordelen netjes op een rij: de snelste manier om uit te pakken met uw sixpack én om uw lady te charmeren.
Bij zijn promopraat hoort een call to action, waarmee hij u duidelijk maakt wat hij van u verwacht.
Trek uw T-shirt ... dan toch maar niet uit
Wat verkoopt deze sympathieke Rus nu eigenlijk écht? Juist ja: zichzelf.
Het zal u dan ook niet verbazen dat zijn afsluitende call to action u aanmaant om op zijn video te reageren. En niet om met uw elleboog uw linkermouw te overstretchen.
U mag dus rustig aan uw computer blijven zitten. Terwijl de CrazyRussianHacker zijn gewenste reacties binnenhaalt.
Call to perfection
Is de call to action dan zo perfect?
Er zijn twee grote troeven:
- de actieve formulering: hij gebruikt de imperatief.
- de precieze omschrijving van wat u moet doen: met duidelijke handgebaren, zodat zelfs een dove op de juiste knoppen klikt.
Groeimarge
Toch heeft de CrazyRussianHacker – die ondertussen al meer dan 14.000 likes verzamelde – nog groeimarge. Als hij wat dringendheid had ingebouwd, bijvoorbeeld: 'Reageer nu'. Of als hij een interessant gevolg aan uw reactie had vastgekoppeld: 'Als u reageert, klop ik u niet in elkaar'.
Verslik u niet
Waarom hij volgens ons de meeste reacties laat liggen? Hij wil te veel. Geen wonder dat hij zich verslikt:
Laat weten wat u van mijn video vindt bij de comments hieronder en als u mijn video leuk vindt, duim omhoog en schrijf u in voor mijn YouTube-kanaal en als u zich nog niet hebt ingeschreven op mijn andere kanaal dan valt daar nog een hoop cool stuff te ontdekken.
U bereikt meer met één haarscherp geformuleerde doelstelling – en overeenkomstige call to action. Zoals: bestel meteen professionele hulp voor uw meest overtuigende tekst.
Of wat trekt u over de streep?