fbpx

Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Whitepaper schrijffauten

Schrijffauten? De meerderheid van uw lezers vergeeft ze u niet. Ontdek in deze whitepaper (30 pagina's, pdf) de harde cijfers over het nefaste effect van schrijffouten.

whitepaper schrijffoutenwhitepaper taalfauten

download pdf

Schrijffouten verhitten gemoederen

Schrijffouten? Ze verhitten de gemoederen:

  • “Ik til zelf niet zwaar aan spelfouten. Dus zo erg zijn ze vast niet.”
  • “Taalfout, so what? Ik run toch geen taalbureau?”
  • “Muggenzifters, die taalnazi’s! Ik schrijf toch hoe ik dat wil?”

Telt uw mening of uw verkoop?

Weet u wat ik als professionele tekstschrijver van zulke uitspraken vind?
Niets. Want ik ben geen scheidsrechter. Wat ik vind, heeft totaal geen belang.

En wat u vindt, evenmin.

De enige mening die telt, is die van uw lezer. Hij is uw scheidsrechter. Hij beslist tenslotte of hij bij u koopt, of niet.

Toetssteen? Mening van uw lezer

“Beïnvloeden taalfouten het koopgedrag van mijn lezer?”: dat is de enige vraag die deze whitepaper beantwoordt. 
 
--- spoileralert ---
 
Het antwoord is: ja, u verkoopt minder als u taalfouten maakt.

 
Blijf dus in uw privélezen gerust fouten schrijven als u daar niet om maalt. Ik maal er ook niet om. Maar wil uw organisatie overtuigen? Verkopen? Ontdek dan hoe taalfouten uw imago kelderen. En hoe u ze voorkomt.


Tevreden klanten aan het woord

Professioneel, prettig, dynamisch
Partner bij uitstek
Trefzeker, duidelijk en snel.
Vertalen en herschrijven: dát zochten we
Snel en efficiënt. Ook voor starters!
Wat een verbetering!
Authentic while still meeting SEO needs
Kill our darlings, please
A well-built translation
Hun reputatie snelt hen vooruit
Valse noot? Toch mooi lied!
Een constant, hoog niveau
Geen discountfirma − gelukkig maar
Doorzettingsvermogen en creatieve input
Wat er nog beter kon? Niets.
Teksten om blind op te vertrouwen
Allemaal zotte mensen – gelukkig
Helse job, uitgevoerd met ijzeren discipline
Wat wil een accountmanager nog meer?
Teksten met aroma!

Wat klanten zeggen

Wij vinden jullie tekst echt waar super goed. bedankt hiervoor!

Marijke Mariën