string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/skrywersblok" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(39) "https://schrijf.be/nl/blog/skrywersblok" ["image"]=> string(47) "https://schrijf.be/images/blog/writersblock.jpg" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Skrywersblok
Writers' block bij commerciële teksten: ik wijdde er ooit een nieuwsbrief aan. Met als standpunt dat writer's block vaak een gecamoufleerde seller‘s block is. Het gebrek aan een sluitend verkoopsverhaal.
Jongklomp skryfgeheime
Maar de eerste alinea hierboven is niet geschreven voor copywriters, wel voor jeugdige schrijvers. Ze komt uit een webpagina met advies aan 'jongklomp' om 'skrywersblok' te voorkomen. De oplossing? Vrije associaties maken met willekeurige beelden - bijvoorbeeld in tijdschriften.
Oké, misschien niet meteen nuttig voor verkoopsteksten, maar wel voor andere teksttypes. En bovendien 'baie oulik' (heel prettig) geschreven in dat heerlijke Afrikaans!