Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Over opgezogen hamsters en kromme bananen

Koopt u soms online? Dan leest u er vast eerst de klantenrecensies op na. Die bepalen vaak of u een product in uw digitale winkelwagen keilt, dan wel doorklikt naar de volgende aanbieding. Ja, klanten zijn ideale ambassadeurs ... of hoeden u voor de miskoop van uw leven. En soms zetten ze daarbij – bewust of onbewust – hun clownsneus op. 

"Conclusie: ik raad dit product aan"

Een voorbeeld van een geinig promopraatje? Deze klant illustreert op Coolblue de fenomenale zuigkracht van de Philips FC9205-stofzuiger beeldig. 

Hamster

 

Overtuigd? Jammer, want de stofzuiger is niet langer leverbaar.

Creatief op Amazon

Ook op Amazon vieren klanten hun fantasie bot. De site pronkt zelfs met een bloemlezing van de grappigste reviewsSlim, want beoordelingen doen het hart van de onlineshopper sneller slaan. Dus mogen de origineelste zeker in het zonnetje staan.

Dankzij enkele lolbroeken groeide deze Hutzler 571 Banana Slicer uit tot een hit:

Banana slicer

Review 1

 

Tientallen reacties. Van "I have the same problems with my husband's banana" tot "Just buy another slicer curved from right to left". 

Het gevolg? Je mond kromt vrolijk, als een banaan. En je associeert de banana slicer met instant-happiness. Goede ambassadeurs dus, die klanten!

 

Kent u nog grappige klantenrecensies? Laat ons dan hieronder meelachen. 

Reageer